Recalme Gevraagt voor www.west-sidedeathrow.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo ik heb al bijna 5 maanden www.west-sidedeathrow.nl hij loop niet hemaal goed hoe ik gehoop had in de 5 maande tijd 40 leden aangemeld. Mijn vraag is kan iemand mij helpen met recalme te maken gratis of een goeie website waar ik eg iets aan heb.

Afz Tinus1234

Sory Voor slegte spelling:D

Hallo ik heb al bijna 5 maanden www.west-sidedeathrow.nl hij loop niet hemaal goed hoe ik gehoop had in de 5 maande tijd 40 leden aangemeld. Mijn vraag is kan iemand mij helpen met recalme te maken gratis of een goeie website waar ik eg iets aan heb.

Afz Tinus1234

Sory Voor slegte spelling:D

Volgens mij komen de meeste mensen op dit soort sites door dat ze het gehoord hebben van vrienden enzo.

(ps, ik zou de intro tekst van het spel een meer blauwe tint geven, het is moeilijk te lezen op sommige plekken van de auto)

Okee dankje van de tip. Maar ik wil recalme maken dat de website beter gaat lopen kan je helpen ?

Ik zou beginnen met de website verbeteren, ik krijg al een error als ik op 'home' klik...

misschien ook een paar screenshots van het spel en dan nog iets meer over de gameplay voor je je gaat aanmelden? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan