rem
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 okt 2000
hallo,
Is er een manier om diskruimte terug te winnen van de map "system volume information" ?
Het verzetten van de slider voor elke drive apart geeft GEEN ruimte vrij.
De vssadmin 1,0 (winXP) heeft niet de commando's to reclaim space.
Een restorepoint aanmaken geeft GEEN ruimte terug
De mappen deleten onder admin account heeft geen zin, want bij opstarten worden ze op ALLE partities weer gecreeerd, en hebbeen dan weer dezelfde grootte !!
En... natuurlijk draait system restore vrolijk weer.
(dit noem ik nou eens een door je strot duwen van een applicatie die je misschien wel helemaal niet wil)
Kortom, weet iemand nog een slimmigheid om ruimte te reclaimen, of moet ik ermee leren leven dat er op elke partitie een aantal gigabytes ongebruikt wordt, waar je helemaal geen zeggenschap over hebt.
ben benieuwd !
Groet, Rene
Is er een manier om diskruimte terug te winnen van de map "system volume information" ?
Het verzetten van de slider voor elke drive apart geeft GEEN ruimte vrij.
De vssadmin 1,0 (winXP) heeft niet de commando's to reclaim space.
Een restorepoint aanmaken geeft GEEN ruimte terug
De mappen deleten onder admin account heeft geen zin, want bij opstarten worden ze op ALLE partities weer gecreeerd, en hebbeen dan weer dezelfde grootte !!
En... natuurlijk draait system restore vrolijk weer.
(dit noem ik nou eens een door je strot duwen van een applicatie die je misschien wel helemaal niet wil)
Kortom, weet iemand nog een slimmigheid om ruimte te reclaimen, of moet ik ermee leren leven dat er op elke partitie een aantal gigabytes ongebruikt wordt, waar je helemaal geen zeggenschap over hebt.
ben benieuwd !
Groet, Rene