Regcleaner & XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
Klopt het dat Regcleaner en XP niet echt samengaan? Ik heb in andere forums daarover gelezen. Kan daardoor mijn systeemherstel niet werken?
 
Ik heb wel heel vaak gehoord dat EasyCleaner de Windows Help & Ondersteuning molt, maar over Regcleaner heb ik geen rare verhalen gehoord over Windows XP.
Heb je andere programma´s die files uit de Herstelpunten verwijderen?
AntiVirus, Anti-Trojan, Adaware 6?

Groetjes,

Pieter
 
Ik gebruik het al een jaartje en tot nu toe geen problemen.
 
Ik gebruik ook al een hele tijd regcleaner in XP en het geeft ook zoals hierboven genoemd al geen problemen op.
 
PIETER:

Kan het dan aan ADAWARE6 liggen. Welk bestand is daar daaraan dan schuld? Dan kan ik die misschien terugzetten.
 
Ook hier geen problemen bekend met regcleaner. Herstel van XP kan ook met SFC.

Start>uitvoeren> sfc /scannow (zorg dat je je cd bij de hand hebt en eventueel de service pack bestanden)
 
Geplaatst door Pablo
Klopt het dat Regcleaner en XP niet echt samengaan? Ik heb in andere forums daarover gelezen. Kan daardoor mijn systeemherstel niet werken?
Dus hoe kom je aan deze info.
Of is het alleen dat je je systeemhersel terug wilt zetten. Maar controleer altijd of je wel een herstelpunt hebt voor die datum.
 
misschien bedoelt pablo microsoft regclean 4.1

deze is inderdaad niet geschikt voor gebruik met windows xp.

pe.
 
Is er niemand die JV16 Powertools gebruikt werkt bij mijn uitstekent met XP dacht dat die toen aangeraden werd hier als alternatief voor Regicleaner ?
 
Je hebt gelijk pieter alleen ik dacht als iemand een probleem heeft met het samenwerken van regcleaner en XP , powertools wel aangeraden werd door de doorgewinterde jongens .
Toen dat uit bleef begon ik eigelijk te twijfelen aan mijn keuze voor powertools :D
Maar ben weer gerustgestelt .

Maar de vraag blijft staan of zijn systeem herstel beinvloed word door een slecht werkende regcleaner ??
 
Afwachten wat de topicvrager als antwoord geeft. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan