WinXP pro
Geachte helper,
Zie onderstaande probleem.
Ik werd door Uw collega naar SOFTWARE verwezen.
WinXP pro
Geachte helper,
Enige tijd geleden heb ik het in titel genoemde programma geinstalleerd. Zeer zeker op aanbeveling van iemand!
Als ik dit programma nu open krijg ik zo'n 300 items te zien waarvan ik meerdere kan thuisbrengen. Vele echter niet. Zie bijvoorbeeld mijn bijlage voor de eerste ca. 35 items.
Enkele positionen heb ik weten te verwijderen omdat ik daar zeker van was dat ik die niet meer gebruik of gebruikte.
Alleen mijn nieuwsgierigheid prikkelt mij, of ik bijvoorbeeld bij het verwijderen van voor mij "hele onbekende items" problemen zou kunnen krijgen!
Ik kan ook die ca 300 items met rust laten.
B.v.d. voor Uw advcies en m.v.g.
Ko
Bijlage: screenshot003.jpg
Dit is 5 keer gedownload.
12-10-2004 15:37 IP: Bekend
m@rio
Supermoderator
Verenigingslid
Geregistreerd sinds: Nov 2000
Aangezien deze sectie voor hijackthis logs worden gebruikt en ik van jou geen log zie sluit ik deze.
Je mag het nogmaals proberen maar dan in de software sectie
in afwachting van Uw advies,
M.v.g.
Ko
Geachte helper,
Zie onderstaande probleem.
Ik werd door Uw collega naar SOFTWARE verwezen.
WinXP pro
Geachte helper,
Enige tijd geleden heb ik het in titel genoemde programma geinstalleerd. Zeer zeker op aanbeveling van iemand!
Als ik dit programma nu open krijg ik zo'n 300 items te zien waarvan ik meerdere kan thuisbrengen. Vele echter niet. Zie bijvoorbeeld mijn bijlage voor de eerste ca. 35 items.
Enkele positionen heb ik weten te verwijderen omdat ik daar zeker van was dat ik die niet meer gebruik of gebruikte.
Alleen mijn nieuwsgierigheid prikkelt mij, of ik bijvoorbeeld bij het verwijderen van voor mij "hele onbekende items" problemen zou kunnen krijgen!
Ik kan ook die ca 300 items met rust laten.
B.v.d. voor Uw advcies en m.v.g.
Ko
Bijlage: screenshot003.jpg
Dit is 5 keer gedownload.
12-10-2004 15:37 IP: Bekend
m@rio
Supermoderator
Verenigingslid
Geregistreerd sinds: Nov 2000
Aangezien deze sectie voor hijackthis logs worden gebruikt en ik van jou geen log zie sluit ik deze.
Je mag het nogmaals proberen maar dan in de software sectie
in afwachting van Uw advies,
M.v.g.
Ko