Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Je toont hiermee aan dat je geen bal snapt van de aangereikte suggesties.Ik heb ter controle de cursor op tabblad Verl & Ink in kolom B op regel 14 gezet, als ik de code laat draaien blijft hij daar, hij zou naar B19 moeten spring en daar plakken (dat is de eerst volgende lege regel).
Heel hartelijk dank voor het volgen, meekijken en mee denken.Gokje.
Sheets(1) aanpassen in de code indien anders
Code:Sub test() with Workbooks.Open("D:\bedrijfsnaam\certificaat\blad2.xlsm") .Sheets("Verl & Ink").Cells(rows.count, "B").end(xlup).offset(1).Resize(, 6).Value = thisworkbook.sheets(1).Range("G13:L13").Value .Close True End With End Sub
Is bovenstaande van toepassing geweest en uitgevoerd?Sheets(1) aanpassen in de code indien anders
Als ik het goed begrijp wordt in de code met Sheets(1) het werkblad bedoeld waarin ik de gegevens verwerk..Is bovenstaande van toepassing geweest en uitgevoerd?
Hallo snb, hartelijk dank voor je opmerking,Je toont hiermee aan dat je geen bal snapt van de aangereikte suggesties.
Dat is voor ons allen, behalve voor jou, een weet en zeker geen vraag.
Twee bestanden is geen enkel probleem.
Tien of meer ook niet.
Relevante voorbeeld bestanden zijn wel cruciaal.
VBH (Voor Boek Houding)Wat is de naam van het werkblad?
Begin een beetje de draad kwijt te raken, maar ik wil toch nog het een en ander proberen.Test het zo maar eens.
Code:thisworkbook.sheets("VBH").Range("G13:L13").value
Sub MacroKopie()
' MacroKopie Macro
Range("G13").Select
Range(Selection, Selection.End(xlToRight)).Select
Selection.Copy
Sheets("Verl & Ink").Select
Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
Range("B21").Select
Sheets("VBH").Select
Application.CutCopyMode = False
Range("G8").Select
End Sub
het is niet iedereen gegeven. Als het met dit bestand niet lukt zal ??? misschien wel bereid zijn uw handje te komen vasthouden.Nu dacht ik slim te zijn, ik neem een macro op en ik pas de code aan dat hij wel naar de volgende lege regel springt en dan plakt, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.