Registry_Error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik niet eerder reageerde. had nu eenmaal geen pc, moest op jullie forum via kantoor of via de pc van mijn zoontje. Maar uiteindeloijk lijkt het opgelost!
Aan formateren kwam ik niet toe. Als de vraag kwam wilt u een volledige setup en ik dit koos kreeg ik dus de stop melding. Ik heb het ook nog geprobeerd met de de quick boot uit. Ook dit hielp niet. Mijn pc heeft 2 harde schijven, op de 2e had ik nog een lege partitie. Ik heb deze tweede schijf master gemaakt en de schijf waar mijn "oude" windows op stond losgenomen (voeding eraf). Toen lukte een nieuwe setup wel. Het probleem ligt dus in mijn oude windows hierin zit een beschadiging o.i.d. dat de registry error veroorzaakte. De hint van Pasja om windows op een nieuw geformateerde schijf te installeren was dus dicht bij de oplossing. Omdat windows op mijn master schijf beschadigd was lukte een format echter niet. Ik ga mijn oude schijf er weer aanhangen (als slave) om mijn bestanden over te zetten. Die heb ik denk ik in ieder geval gered.

In ieder geval iedereen bedankt voor alle tips, het was geloof ik een levendige discussie over een toch wel vreemde foutmelding waar ik nog steeds de veroorzaker niet van weet.
:)
 
:) Zo blijkt alles toch redelijk simpel..................... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Freddy,
jouw ombouw slave / master actie was m.i. toch niet nodig geweest mits je de bewuste D had gekozen in het menuutje dat ik in dat linkje heb geplaatst.
Dan was namelijk NIET de setup van Windows gestart, maar had vanaf de Windowsschijf een formatering plaatsgevonden NADAT je de primaire partitie (waar die foute Windows op stond) eerst had verwijderd met als gevolg dat die "beschadigde" Windows versie was verdwenen en je dus op de masterschijf gewoon Windows had kunnen installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan