Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
nou weer iets ingewikkelds denk ik, kun je zeg maar ook als je je uren invult voor maandag en je wilt je uren de volgende dag weer je uren invullen zorgen dat hij de gegevens van maandag weer laad. Deze velden zijn bij een tweede invullen namelijk weer leeg.
Bedankt Wigi
Ik vraag me af waarom je dat zou willen, maar de enige oplossing daarvoor is om de gegevens gewoon te laden bij het opstarten van het formulier. Persoonlijk vind ik dat helemaal niets, maar ik weet de achterliggende gedachte dan ook niet
Ik zie overigens ook in jouw afbeelding dat de "Activiteiten-Comboboxen" leeg zijn. Hoe kan dat?
ActiveDocument.Close SaveChange:=False
Weusty, kan je aub eens code tags rondom je code plaatsen. Dan wordt de code in een apart venstertje gezet en wordt ze duidelijker leesbaar hier op het forum.
Wigi
Even een kleine update m.b.t. de vorderingen...
- Automatisch een nieuwe werkbalk aangemaakt;
- nieuwe weekblad aanmaken;
- wanneer deze bestaat wordt deze geladen;
- sjabloon wordt automatisch aangemaakt (under contruction = namelijk veel werk)
- rasterlijnen automatisch verborgen op nieuw blad;
- Verbergen en tonen van werkblad;
- klanten;
- instellingen;
- namen;
- Automatisch sorteren van de werkbladen
- huidige werkweek wordt geselecteerd na sortering;
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.