Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Geplaatst door Vecom
Hoi,
Echt analyseren wat je probleem is kan natuurlijk niet, want je hebt een bijlage als Word-doc bijgevoegd en niet als Excel-bestand.
Probeer het Excel bestand alsnog eens gezipt mee te sturen om je verder te kunnen helpen!
Geplaatst door Topper6628
Het meest eenvoudig is volgens mij met validatie. Ga naar data, valideren. Kies bij 'toestsaan' voor lijst en voer een lijst in. Woorden dienen gescheiden te worden door een puntkomma.
Geplaatst door LucB
Dankes,
Bedoel je dit?
Geplaatst door Vecom
Prachtig.....
Er rest mij echter een vraag:
Als je het aantal uren gewerkt en volgens rooster berrekent moet je toch érgens terugzien, hoeveel er werkelijk aan uren over/tekort is.
En dat zie ik op rij 33 niet terug.........
Ik heb nog wat extra controles aan toegevoegd. Hopelijk maken deze je werk nog iets gemakkelijker of doe je er nog ideeen aan op.
Vreemd ik heb het bestand zoals ik dat op 1-10 aan mijn bericht gekoppeld heb nog eens geopend en daarin werkt het volgens mij zoals je wilt. Als ik echter het bestand open van jou laatste bericht, dan mis ik de formule in kolom K, zijnde:
=ALS(J6="";"";((AANTAL.LEGE.CELLEN(C6:F6)/4))*G6)
Bijgaand nogmaals het bestand.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.