Marco Hoeksma
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2006
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dat is de laatst ingevule maand! Dus eind september bijvoorbeeld vul je de waarde van september in! En dit is dan de laatste en deze moet dan 1x... De volgende maand vul oktober in en dan telt september weer 2x en nu oktober 1x
Sorry voor de vage uitleg, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen!![]()
Ik begrijp de bedoeling, maar in welke cel staat dan de maand(nummer)? Hoe kan ik weten dat augustus werd ingevuld of een andere maand?
Nou ja, ik heb er zelf iets op gevonden! Een beetje met een omweg, maar het is goed genoeg! Bedankt even goed voor het meedenken!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.