Hallo,
Ik heb een database gemaakt voor een bedrijf waarin allemaal gegevens van werknemers in staan
bij deze bedrijf werken ze met een computer systeem die kijkt of de werknemer(s) een hele shifts hebben gedraaid door te kijken of die is ingelogd en hoelang. Maar soms doet een computer het niet of kan een persoon niet inloggen en zetten ze die persoon in een exelsheet zodat ze weten dat die wel aanwezig is geweest. En mij hebben ze gevraagd of ik bij de database die ik heb gemaakt ook een systeem kan maken om het exelsheet te vervangen.
Dus was ik op het idee gekomen en de werknemers tabel te koppelen aan een nieuwe tabel zodat ik niet alle personeel leden niet hoef over te typen
Dus de bedoeling is om
Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam
Allemaal automatisch laten over nemen van het tabel werknemer
En die gegevens te plaatsen in de nieuwe tabel
waardoor wanneer een storing is moet je niet het naam opnieuw type moet het alleen opzoeken
En kan de rest gaan invullen
Dus uiteindelijk moet het zo eindigen
Voornaam (haalt het systeem uit table werknemer )
Tussenvoegsel (haalt het systeem uit table werknemer )
Achternaam (haalt het systeem uit table werknemer )
Uren
Datum
Shift
Hopelijk heb ik het zo duidelijk mogelijk uitgelegd en heb ik spoedig antwoord
Met vriendelijk groet,
lilx
Ik heb een database gemaakt voor een bedrijf waarin allemaal gegevens van werknemers in staan
bij deze bedrijf werken ze met een computer systeem die kijkt of de werknemer(s) een hele shifts hebben gedraaid door te kijken of die is ingelogd en hoelang. Maar soms doet een computer het niet of kan een persoon niet inloggen en zetten ze die persoon in een exelsheet zodat ze weten dat die wel aanwezig is geweest. En mij hebben ze gevraagd of ik bij de database die ik heb gemaakt ook een systeem kan maken om het exelsheet te vervangen.
Dus was ik op het idee gekomen en de werknemers tabel te koppelen aan een nieuwe tabel zodat ik niet alle personeel leden niet hoef over te typen
Dus de bedoeling is om
Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam
Allemaal automatisch laten over nemen van het tabel werknemer
En die gegevens te plaatsen in de nieuwe tabel
waardoor wanneer een storing is moet je niet het naam opnieuw type moet het alleen opzoeken
En kan de rest gaan invullen
Dus uiteindelijk moet het zo eindigen
Voornaam (haalt het systeem uit table werknemer )
Tussenvoegsel (haalt het systeem uit table werknemer )
Achternaam (haalt het systeem uit table werknemer )
Uren
Datum
Shift
Hopelijk heb ik het zo duidelijk mogelijk uitgelegd en heb ik spoedig antwoord
Met vriendelijk groet,
lilx