• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rente Gevoeligheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Svenvanmunster

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Het volgende moet ik zien te doen:

Maak een tabel waaruit het verband blijkt tussen de rente (in stappen van 0,25% tussen 0% en 15%) en de winst na belastingen in het laatste prognose jaar. Zorg er voor deze bereke-ning voor dat er één rentepercentage is voor alle jaren (invoer in het eerste prognosejaar, in volgende prognosejaren de rente gelijkstellen aan dit eerste jaar). Toon dit verband gra-fisch. Je kan nu zien hoe gevoelig de onderneming is voor de rentestand. Gebruik de Table-opdracht onder het Data-menu.

De bestanden met alle informatie voeg ik toe. Ik heb ook al een tabel gemaakt, maar ik denk dat ik of iets fout doe of iets vergeet want hij geeft een foutmelding als ik een tabel wil maken. Wie helpt me?

Alvast bedankt!

Bijlagen

Moet voor morgen? Dat wordt dan studeren vanavond. Het is per slot van rekening niet voor niets huiswerk. Wil best helpen met het oplossen van concrete vragen, NIET met het maken van een complete huiswerkopdracht.

ik zal je uitleggen..

het is wel een opdracht voor school, maar geen verplicht huiswerk!

het zijn extra opgaven als voorbereiding op de tentamens, en er zijn nu geen colleges meer dus kan ik het de docent niet meer vragen.. dus vandaar hier! :)

Nog even een ander bestandje toegevoegd, verbeterde versie.. maar begrijp t nog steeds niet!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan