Resolutie is te groot

• Onderwerp starter Onderwerp starter rmd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bij apperaat beheer rechtermuisknop op het gele vraagteken en dan details dan staat daar lange code die moet je hier even neerzette

welk gele vraagteken. rechtermuisknop op dat icoon bovenin dan gebeurt er niks.

9aa49x.jpg

aha je hebt de verkeerde driver probeer die driver die je gedownload hebt anders ff te verwijdere

aha je hebt de verkeerde driver probeer die driver die je gedownload hebt anders ff te verwijdere

heb ik gedaan nu. wat moet ik nu doen ? ik heb net even de cd van de videokaart erin gedaan. kan je ook een driver downloaden maar als ik dat doe staat er dat ie niet voldoet aan de windows logo test ofzo ?

bij apperaat beheer rechtermuisknop op het gele vraagteken en dan details dan staat daar lange code die moet je hier even neerzette als het gele vraagteken er teminste staat

bij apperaat beheer rechtermuisknop op het gele vraagteken en dan details dan staat daar lange code die moet je hier even neerzette als het gele vraagteken er teminste staat

staat er niet gewoon precies hetzelfde als de vorige screenshot

uhmm je kunt naar de website van de fabrikant gaan daar zou wel erges onder support download driver staan ofzo

net via de point of view site de goede driver gedownload (volgens mij dezelfde als die link zonet) en het werkt dus weer niet. dit is echt irritant :p

je kunt een soort driver zoek programmatje proberen zou er heus wel zijn miss maakt je het zoeken dan wat gemakkelijker,

ps: ik ga me bed opzoeken ik help je morgen verder.

hmmm.... de drivers staan niet op nvidia.nl

Je hebt nog steeds een vraagteken in het apparaatbeheer toch? rechtermuisknop en dan stuurprogramma bijwerken. dan zoekt die zelf naar drivers. probeer maar.

had dat gister nog geprobeerd en dat hielp ook niks.. en er staat nog geen vraag teken maar een uitroepteken voor.

En als je op google intypt: drivers voor fx5500. Vind je dn geen drivers

jawel had de goede al gedownload via de point of view site en de nvidia site en nog werkt het niet.

Moet het wel zeker weten. als je het weet dan moet je even naar de chipset drivers zoeken.

ja weet ik zeker

tenminste als dat de naam is van de moederbord. dat staat er alleen heb er niet zoveel verstand van. dus dan moet dat hem zijn ja.. tenzij jullie bijv. zeggen dat het iets heel anders is dan zal ik wel de verkeerde hebben overgetypt xD

Laatst bewerkt:
ok, want als je het fout hebt kan het mis gaan.

Ik ga zo op zoek, ben nu even bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan