restart door minidump HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fetsieman

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Ik heb sinds kort al meerdere malen tijdens het surfen of het online spelen een complete "crash" oftewel herstart van mijn systeem. hij herstart en veremeld "systeem is hersteld van een ernstige fout" . Na foutanalyse via Msoft. wordt het probleem waarschijnlijk veroorzaakt door het al dan niet onbreken van de juiste driver voor een smartlink product in mijn systeem. Ik het dit proberen te zoeken en het enige wat ik kon vinden is een geinstaleerde voicemodem? van smartlink. Deze was echter niet aangesloten en ik heb deze verwijderd. Nu is het probleem mij weer overkomen. Wat kan ik doen?

Tnx
Fetsieman

Het opnieuw opstarten kun je als volgt uitzetten:
klik rechts op deze computer, eigenschappen dan naar tabblad geavanceerd, dan de onderste knop instellingen (bij opstart...) en dan een vinkje weghalen bij automatisch herstarten

Doe in ieder geval wat muurhond zegt,
je kan dit lijstje ook nog nalopen
tegen blauwe schermen en vastlopers

Let op, bij punt 9 heb je de originele cd nodig, indien je die niet hebt kan je punt 9 overslaan;)

Als het weer gebeurt kan je even opschrijven wat er fout gaat zodat je de foutmelding hier kan posten.

Hoi,

Doe even mee met deze vraag.

Die "minidumps" die staan in c\windows\minidumps, kunnen die gewoon verwijderd worden?
M a.w. is dit informatie die anders naar Microsoft zou zijn gezonden?

Thkzzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan