Restore map ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

maestro12

Inventaris
Lid geworden
2 jan 2001
Ok, ik zit met het volgende probleem:
-Systeemherstel ingesteld op 250mb
-maar de werkelijke grootte in verkenner is 1,5gb
-Norton disc doctor geeft geen fouten op hdd
-Grootte veranderen helpt niet, hij blijft 1,5gb
-uitschakelen en weer inschakelen helpt dus ook niet
-andere vijf hdd's (twee fysiek, rest partities) kloppen wel qua grootte

Wil dit eigenlijk dus 'netjes' oplossen dus zonder overheen installeren of de restore map verwijderen in veilige modus.
Wie weet het.

Echt weten doe ik het niet, maar het lijkt me dat je er niet aan ontkomt om die restoremap te verwijderen onder DOS. Lees dit. De laatste regel begrijp ik niet goed: "andere vijf hdd's (twee fysiek, rest partities) kloppen wel qua grootte". Bedoel je daarmee dat als je de restoremap op die partities bewaart (of een van die partities), de verkenner de grootte dan wel goed weergeeft?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
De laatste regel begrijp ik niet goed: "andere vijf hdd's (twee fysiek, rest partities) kloppen wel qua grootte". Bedoel je daarmee dat als je de restoremap op die partities bewaart (of een van die partities), de verkenner de grootte dan wel goed weergeeft?

Groetjes,
Bennie

ME maakt op iedere partitie een _restore map aan, die restore mappen zijn dus wel 250mb per stuk.
Ik ben er ook bang voor dat het de 'hardway' gaat worden, ben er zelf ook al even mee bezig, kan ook geen logische verklaring bedenken, trouwens Bill G ook niet.
Heb ook nog gedacht aan een vaag virus, maar ook dat is het niet.

Als het om computerproblemen gaat, ben ik al gauw geneigd om "logische" verklaringen wat linksig te laten liggen:D Inmiddels ben ik op Helpmij al de gekste dingen tegengekomen die alle logica tarten. Als het ná de "harde manier' nog niet verholpen is, is er volgens mij meer aan de hand (zegt mijn eigen logica). De wegen van Bill Gates' producten zijn soms ondoorgrondelijk...

Groetjes,
Bennie

Heb ook maar niet verder gezocht naar 'logische' verklaringen, heb het maar de 'hardway' gedaan en de restore map verwijderd in veilige modus, nu heeft hij weer de bedoelde grootte.
Opgelost dus maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan