restore partitie in ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
De titel doet het ergste vermoeden;)
ik heb een image gemaakt van mijn c schijf, op dezelfde hd zijn nog 2 partities aanwezig.

Nu wilde ik met ghost die image terug zetten, maar ik kan alleen maar de hele schijf aanklikken en niet alleen de c-partitie. Heb ik wat fout gedaan?

Oja, ik werk met norton ghost 2003.

is er niemand die met zekerheid kan vertellen hoe in norton ghost je 1 partitie (c) terug kan zetten?
Ik kan niet 1 partitie terugzetten volgens mij, alleen mijn schijf?
Of
kan ik gewoon restore doen en hij laat schijf D en E met rust?
Zie plaatje
attachment.php

Bijlagen

• ghost.jpg
    ghost.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 102
voor het terugzetten zou ik de floppy's gebruiken.

kijk eens wat voor opties je dan krijgt.

als je geen keuze hebt voor een bepaalde partitie zou ik er niet aan beginnen.

werk zelf met drive image dus verdere details kan ik je niet geven.

pe.

Dan toch maar eens die rescue disk maken:(

Ik ben bang dat ik me muziek en games allemaal kwijt ben, heb een keer "per ongeluk" even systeem opnieuw erop gezet, maar toen was ik ook partities D en E kwijt.
Dacht dat je met norton ghost ook alleen de partitie kon terugplaatsen.
(Alles werkt nu wel weer zoals het hoort, maar anders maak ik backup van de gehele schijf, zodat ik ook games etc niet meer hoef te installeren)

Niemand die al ervaringen heeft met ghost? Lijkt me sterk?
Het vreemde is wel dat wanneer ik een backup maak dat hij aangeeft dat het partitie 1 van 3 is........

Laatst bewerkt:
Nee Arie dit klopt, ik heb dit zelf ook ondervonden en de oplossing was verbluffend simpel:)

In de linkerkade(source image)moet je alleen de 3.28GBdata aankuizen, hierna vallen de mogelijkheden recht open.:cool:

Hopende dat dit niet telaat komt...

Geplaatst door @temptation
Nee Arie dit klopt, ik heb dit zelf ook ondervonden en de oplossing was verbluffend simpel:)

In de linkerkade(source image)moet je alleen de 3.28GBdata aankuizen, hierna vallen de mogelijkheden recht open.:cool:

Hopende dat dit niet telaat komt...

hahaha, en ik maar denken dat ik wat verkeerd deed.. Het is inderdaad verbluffend simpel. :thumb:
Bedankt,
ik durfde niet echt lekker te experimenteren, veel te mooi weer om een pc opnieuw op te zetten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan