Richtextbox nieuwe line text enter etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hey,

Ik ben bezig met een programmatje die dingen voor mij moet maken.
Nu lukt het niet helemaal goed, er is een richtextbox2 daar moet de text van richtextbox1 in komen te staan op regels 1.
Steeds verandert de text in richtextbox1 in richtextbox2 moet dan op de nieuwe lijn de nieuwe text komen te staan van richtxtbox1.

De enter kan dan een nieuwe line zijn of vbclrf ofso.

Wie kan mij helpen?

Hopelijk is dit duidelijker:

In richtextbox1 staat bijvoorbeeld het getal: 1
In richtextbox2 moet dan komen te staan: 1
Richtextbox1 veranderd automastich van waarde dus: 1,2,3,4,ect
In richtextbox2 moet het resultaat zijn dat er staat:

1
2
3
4
etc.

Hij moet dus het nieuwe getal op de volgende regel plaatsen daar kom ik dus niet uit.:(

Je zet de ene gewoon neer op je form en die andere zet je op multiline.
Dan zet je er een knop bij bijvoorbeeld en dan deze code:

Code:
Private Sub Command1_Click()
If Text2.Text = "" Then
Text2.Text = Text1.Text
Else
Text2.Text = Text2.Text & vbCrLf & Text1.Text
End If
End Sub

Je kunt Text1 zelf veranderen en op de knop drukken. Dan zet hij in Text2 het erbij. Hopenlijk heb je er wat aan. Succes ermee!

Gr. Ronald!:)

Er zit alleen niet echt een snel tempo in ook al is de interval van de timer1, voor dat die tot 1000 geteld heeft duurt het 15 seconden:confused:

Ik heb zonet even wat in elkaar geflanst! Ik weet niet zeker of je zoiets bedoeld, maar ik hoor het wel!:thumb:

PS. ik heb het maximaal op 3 characters gezet. Je kunt dus tot 999.

Bijlagen

Ik kan geen tekst invoeren verder doet die het niet hoor:eek:

Je moet in de textbox eronder een getal invoeren.
Bijvoorbeeld 384.
Dan klik je op tellen. Dan zie je in de textbox bovenaan de cijfers er doorvliegen en in de textbox ernaast zet hij ze onder elkaar.

Dus in de eerste textbox moet je niks invullen, maar in die er onder! Er staat ok bij tot welk getal je wilt tellen. En dan in vullen. Als je daarna weer wilt tellen tot een getal dat lager is dan het getal daarvoor, moet je even op Reset klikken.

Succes ermee.

Gr. Ronald!:)

Oke, tot 1000 gaat het bij mij ook eve snel maar als die bijvoorbeeld al bij de 50000 is komt er elke seconden 3 bij ofso:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan