• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij toevoegen in beveiligd blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ik heb ook nog een opmerking, als ik het blad beveilig zodat anderen niet per ongeluk een formule verwijderen dan werkt het niet meer??
Mzaar verder erg mooi
 
Topic opgeschoond.

Bij ons hebben wij geen regel tegen het plaatsen van een probleem op een ander forum. Dus is men gerechtigd daartoe.
Crossposten op die genoemde site is ook niet gelijk aan de definitie van crossposten bij ons.


Mocht men in een topic er anders over denken dan is het doen van een "misbruik melding" de regel. De moderators zullen dit dan be-oordelen en (evt)ingrijpen.
 
Volgens mij een kwestie van de juiste cellen blokkeren.
Maar eerst maar eens onbeveiligd alles in orde maken :)
@frankwannet: dank voor de opschoning.
 
Laatst bewerkt:
Hoi AlPhamax,

Van de week had je iets heel moois gemaakt en Niels28 trouwens ook, bedankt hiervoor.
Nu is hetgeen wat Alphamax gemaakt heeft eigenlijk precies wat ik wil gebruiken, hetgeen wat exact overeen komt met hetgeen zoals ik het bedoeld heb. Er zit alleen nog een klein probleempje in de opmaak en de beveiliging. Zou je me daar alsjeblieft nog mee kunnen helpen.

Ik wacht het even af
 
nieuwe code in bericht#18
kijk in de vba help voor de extra beveiligingsopties van "protect" en "unprotect"

je kan voor het beveiligen, de opmaak van de hele kolom instellen, zodoende hoef je later niets aan te passen

p.s. gebruik ook eens de macrorecorder van excel, hierbij worden al je handelingen opgenomen en omgezet in VBA-code
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage LEEG_NEW6.xlsm

Ik heb even de protectie weggehaald alphamax, omdat MichelJ25 vermoed ik eerst de opmaak en functionaliteit goed wil hebben.
Ik heb alleen de formule in de G kolom bij laten werken.
En de randen worden bijgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
nieuwe code, zie bericht#18
 
juiste cel selecteren

Het blad is zo perfect, ik kan hier mooi op verder borduren, bedankt iedereen voor de hulp!

Ik heb tot slot nog 1 vraagje, als je in cel C5 een datum zet en je klikt vervolgens op de pijl naar rechts dan wordt er netjes een nieuwe regel aangemaakt. Dan wordt daarna automatisch cel C6 geactiveerd om iets in te voeren. Is het mogelijk dat cel D5 geactiveerd wordt, dat zou een stuk makkelijker werken???

Bekijk bijlage forum.xlsm
 
Laatst bewerkt:
Code:
.Range("D" & lngrows).Select
tussen
Code:
.Range("A" & lngrows + 1).Resize(1, 20).PasteSpecial Paste:=xlPasteFormats
en
Code:
End If
 
Mijn dank is enorm groot, bedankt.
Even een vraag van hele andere orde, ik moet deze vraag volgens mij op beantwoord zetten, waar kan ik dat doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan