BeKa1957
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2023
Hoi,
Heb al veel gelezen op deze forums en ik zie alleen maar mensen die geholpen worden maar het lukt me eenvoudig niet om die VBA codes aan te passen
Ik had graag van het tabblad overgave de regel verplaatst naar het tabbald voltooid als er in kolom H beeindig wordt vermeld via het uitrolmenu.
Ik heb onderstaande code aangepast maar helaas hij doet niks? Ik moet zeggen mijn kennis van maxco's is niet echt groot helaas.
Sub Cheezy()
'Updated by Kutools for Excel 2017/8/28
End Sub
Misschien nog een tweede vraag erbij of moet die appart?
Kan ik kolom C automatisch een datum en tijd ingevoegd krijgen als in kolom A een naam wordt geselecteerd?
Alvast bedankt voor het reageren.
Heb al veel gelezen op deze forums en ik zie alleen maar mensen die geholpen worden maar het lukt me eenvoudig niet om die VBA codes aan te passen
Ik had graag van het tabblad overgave de regel verplaatst naar het tabbald voltooid als er in kolom H beeindig wordt vermeld via het uitrolmenu.
Ik heb onderstaande code aangepast maar helaas hij doet niks? Ik moet zeggen mijn kennis van maxco's is niet echt groot helaas.
Sub Cheezy()
'Updated by Kutools for Excel 2017/8/28
Code:
Dim xRg As Range
Dim xCell As Range
Dim I As Long
Dim J As Long
Dim K As Long
I = Worksheets("Overgave").UsedRange.Rows.Count
J = Worksheets("Voltooid").UsedRange.Rows.Count
If J = 1 Then
If Application.WorksheetFunction.CountA(Worksheets("Voltooid").UsedRange) = 0 Then J = 0
End If
Set xRg = Worksheets("Overgave").Range("H2:H" & I)
On Error Resume Next
Application.ScreenUpdating = False
For K = 1 To xRg.Count
If CStr(xRg(K).Value) = "Beëindigd" Then
xRg(K).EntireRow.Copy Destination:=Worksheets("Voltooid").Range("A" & J + 1)
xRg(K).EntireRow.Delete
If CStr(xRg(K).Value) = "Beëindigd" Then
K = K - 1
End If
J = J + 1
End If
Next
Application.ScreenUpdating = True
Misschien nog een tweede vraag erbij of moet die appart?
Kan ik kolom C automatisch een datum en tijd ingevoegd krijgen als in kolom A een naam wordt geselecteerd?
Alvast bedankt voor het reageren.