tranceftw
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2009
Ik was me vanavond weer eens aan het vervelen en dus ging ik eens op zoek naar iets nieuws in Java. In een van mijn Ebooks vond ik iets over de klasse Robot, dus ik besloot deze eens onder handen te nemen.
Nu ik heb laatste het programmaatje gemaakt: "click as fast as you can" (kan je vinden bij test mijn programma), wat uiteraard een heel simpel programmaatje is, maar nu zou ik graag een ander pogramma(atje) maken om superveel te kunnen klikken in de dertig seconden die je krijgt.
Ik heb al dit:
Voor ik verder ga wil ik weten of ik met die laatste twee statements in de else mijn muis werkelijk laat klikken, want dat kan ik jammergenoeg niet controleren. Ik heb al Thread.sleep(50) ofzo geprobeerd, maar dan krijg ik weer problemen met InteruptedException dus zou ik dat willen vermijden.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik zoek ondertussen zelf ook nog verder.
Grts
Nu ik heb laatste het programmaatje gemaakt: "click as fast as you can" (kan je vinden bij test mijn programma), wat uiteraard een heel simpel programmaatje is, maar nu zou ik graag een ander pogramma(atje) maken om superveel te kunnen klikken in de dertig seconden die je krijgt.
Ik heb al dit:
Code:
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.Timer;
public class Test
{
private int counter = 0;
private final Robot rob;
private final Timer timer;
public Test() throws AWTException, IllegalArgumentException
{
rob = new Robot();
timer = new Timer(1000, new ActionListener() {
public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
try{
controleer();
}
catch(java.awt.AWTException exc)
{
}
}});
timer.start();
}
public static void main(String[] args) throws AWTException,
IllegalArgumentException {
}
public void controleer() throws AWTException, IllegalArgumentException
{
if(counter ==20)
{
timer.stop();
}
else {
rob.mousePress(InputEvent.BUTTON1_MASK);
rob.mouseRelease(InputEvent.BUTTON1_MASK);
counter++;
}
}
}
Voor ik verder ga wil ik weten of ik met die laatste twee statements in de else mijn muis werkelijk laat klikken, want dat kan ik jammergenoeg niet controleren. Ik heb al Thread.sleep(50) ofzo geprobeerd, maar dan krijg ik weer problemen met InteruptedException dus zou ik dat willen vermijden.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik zoek ondertussen zelf ook nog verder.
Grts