rode lampje van harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, het rode lampje van mijn harde schijf blijft continue branden, is dat wel goed.. of betekend het iets?

Het betekend dat je harde schijf iets aan het doen is.
Welke windows versie gebruik je?

Ja dat weet ik, maar hij brand constant ook als ik niks met de pc aan het doen ben.. ik heb Windows XP Home

Heb je iets hardwarematigs veranderd aan je pc? Kabels veranderd?

Ik neem aan dat je ook al opnieuw hebt opgestart. Is het ineens gebeurd?

ctrl-als-delete en dan naar taakbeheer en kijk eens wat er allemaal aan processen loopt eventueel kijk je evn naar je processor tabblad prestaties.

Ik heb helemaal niks veranderd, het viel me in een keer op een paar dagen geleden, en het proces in taakbeheer is niet active systeem processen 99, ik weet niet wat dat betekend, maar ik heb de standaard dingen draaien explorer, msn en noton..

Niemand een idee???
Ik hoop niet dat mijn harde schijf het dan binnenkort gaat begeven... omdat het lampje continue brand.:confused:

Het enige wat ik kan bedenken is dat het draadje op het moederboard (van het ledje) niet goed zit. Maar je hebt niets veranderd zeg je.

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Sorry.:confused:

Lerosa,
Heb je al gekeken wat je processor doet.dit kun je ook zien bij ctrl-alt-del.
Ik heb even gekeken hoeveel processen er bij mij lopen en dat zijn er maar 57 en mijn processor gebruik is ongeveer 5%
Ik gebruik dan wel windows 2000 pro.Heb je al eens gekeken of je geen spyware hebt, even scannen met spybot.
Toevallig kazaa op je pc, dat kan ook een oorzaak zijn.

Ik heb 32 processen lopen en mijn cpu gebruik is 1%. Spyware heb ik niet. Ik heb kazaa maar die staat niet aan.

Dat is toch een net gebruik.

Van kazaa ben ik zelf nog niet zo overtuigd dat dit ook werkelijk uit staat als je het niet in gebruik hebt.
Wat je nog zou kunnen proberen is om de computer geen verbinding te laten maken met het internet.
Dus gewoon even kabeltje uit de netwerkkaart en pc opstarten. Kijken of het rode lampje dan nog blijft branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan