Rome Total War

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenDimi

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2011
Berichten
8
hey iedreen, ik heb een tijd (een jaar ofzo) gledn Rome Total War gekocht. Toen werkte het spel perfect. Ik heb nu onlangs mijn computer gedefragmenteerd en ik probeer nu Rome Total War weer te installeren. Het installeren werkt, maar als ik het spel zelf wil spelen komt erop 'DirectX 9 not found' en wanneer ik dan directX 9.0b installeer en in de map plaats geeft hij een andere error: 'mss32.dll not found' en als ik die dan installeer komt er weer die andere vn DirectX op. Ik zou het graag speln :(
 
Huh? Meestal als je download krijg je .DLL problemen.

Waar heb je de mss32.dll geplaatst?
 
Huh? Meestal als je download krijg je .DLL problemen.

Waar heb je de mss32.dll geplaatst?

In de map Rome Total War die op de C: staat. En als ik die DirectX 9.0b wil downloadn zegt die setup dat er al een DirectX 9.0c bestaat. En volgens de read me gaat het spel enkel met DirectX 9.0b
 
Gewoon 9.0c installeren, en weg zijn je problemen.
 
je DirectX versie zal niet helemaal up-to-date zijn, vaak staat op de installatie cd van de game wel een installer / update voor DirectX... kijk maar even of deze ook op de cd van rome total war staat,
zo niet dan zou je ook andere spellen eens kunnen bekijken
(de inhoud van de cd/dvd)

succes :thumb:
 
je DirectX versie zal niet helemaal up-to-date zijn, vaak staat op de installatie cd van de game wel een installer / update voor DirectX... kijk maar even of deze ook op de cd van rome total war staat,
zo niet dan zou je ook andere spellen eens kunnen bekijken
(de inhoud van de cd/dvd)

succes :thumb:

ja da deed ik maar het helpt niet. en ik zit trouwens dan nog altijd mss32.dll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan