Timmy Ownage
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2008
Ik heb gezocht naar een mogelijkheid om mijn root directory te kunnen verpakken (de inhoud ervan) in een .zip of een .tar.gz bestand. Dit is omdat ik ongeveer 5000 bestanden op mijn host heb staan en mijn host staat toe om maximaal 1 bestand tegelijk te downloaden. Jullie begrijpen vast wel dat dit dan uren duurt.
Als ik het echter kan verpakken in 1 bestand, zal ik dat bestand wel redelijk snel kunnen downloaden. Op FTP clients (FileZilla, CuteFTP, CoreFTP, SmartFTP etc.) ben ik dit niet tegen gekomen. Ik heb het alleen gezien op een online client genaamd Net2FTP, deze is jammer genoeg erg traag. Ook weet ik dat het mogelijk is met Putty, maar mijn host ondersteund dit niet (of ik doe iets fout...)
Graag jullie reacties!
Als ik het echter kan verpakken in 1 bestand, zal ik dat bestand wel redelijk snel kunnen downloaden. Op FTP clients (FileZilla, CuteFTP, CoreFTP, SmartFTP etc.) ben ik dit niet tegen gekomen. Ik heb het alleen gezien op een online client genaamd Net2FTP, deze is jammer genoeg erg traag. Ook weet ik dat het mogelijk is met Putty, maar mijn host ondersteund dit niet (of ik doe iets fout...)
Graag jullie reacties!