router d-link di604

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geprobeerd de software te installeren, maar dit lukt blijkbaar niet, ik krijg dit kader(zie bijlage) ik kan niets invullen, en welk passwoord zou ik moeten invullen??
Dank bij voorbaat

Robin

Bijlagen

• kader.jpg
    kader.jpg
    38,2 KB · Weergaven: 25
Heb je je router nu al eens weer gereset? Want je behoort volgens de handleiding een 192.168.0.x adres te krijgen op je pc. Wellicht dat het dan wel goed gaat.

m@rio zei:
Heb je je router nu al eens weer gereset? Want je behoort volgens de handleiding een 192.168.0.x adres te krijgen op je pc. Wellicht dat het dan wel goed gaat.

Ik heb de router al verschillende keren gereset

Maar wat moet je precies invullen bij passwoord?

Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen. Ik heb ooit 1x een dlink geinstalleerd i.s.m @home en kreeg daar wel een 192.168.0.x ipadres. Ik durf het niet te zeggen waarom jij dat niet krijgt

Volgens mij is het wachtwoord blanco

m@rio zei:
Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen. Ik heb ooit 1x een dlink geinstalleerd i.s.m @home en kreeg daar wel een 192.168.0.x ipadres. Ik durf het niet te zeggen waarom jij dat niet krijgt

Volgens mij is het wachtwoord blanco

Ik moet het wachtwoord ingeven anders gaat het niet, wat is de meest efficiente manier om je ip-adres op te halen?; ik gebruik, start, uitvoeren, cmd, ipconfig.
misschien kijk ik bij de ip dat de router het netwerk toeschrijft?

Robin

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat dat het probleem is. Vaak zijn zulke storingen daarmee verholpen maar goed ik zit niet bij de router en weet dus niet hoe jij de router ingesteld hebt.

Is het geen probleem dat het een handleiding is voor DI-624, en hebt u geen idee waar ik het paswoord zou kunnen vinden voor de upgrade?

Robin

Voor de DI-604 kan ik geen handleiding vinden op die site. En ik zou het wachtwoord voor het upgraden niet weten

Als jij het nooit ingevuld hebt zul je het gewoon blanco moeten laten en enteren. Sommigen werken met admin.

Elisa zei:

Als jij het nooit ingevuld hebt zul je het gewoon blanco moeten laten en enteren. Sommigen werken met admin.

Helaas, dit lukt ook niet.
Maar hoe krijg je precies je ip-adres, misschien zoek ik bij het verkeerde, ik doe namelijk, Start, Uitvoeren, Cmd, Ipconfig, en daar staat dan mijn ip.

Robin

Laatst bewerkt:
Je schrijft dat je verschillende keren gereset hebt.
Is dit een aparte knop of kleine opening waar je met een pinnetje in moet?

Robin-G zei:
Maar hoe krijg je precies je ip-adres, misschien zoek ik bij het verkeerde, ik doe namelijk, Start, Uitvoeren, Cmd, Ipconfig, en daar staat dan mijn ip.
Dit klopt helemaal, op die manier kun je je intern ip-adres achterhalen. :)

Elisa zei:
Je schrijft dat je verschillende keren gereset hebt.
Is dit een aparte knop of kleine opening waar je met een pinnetje in moet?

Het is een kleine opening waar een pinetje in moet

Robin

Omdat je in een topic van iemand anders bent veder gegaan werkt het denk ik verwarrend.
Ik ga even terug naar het begin:
Hoi,
Ik heb ook een router DI-604, maar helaas lukt het niet op deze router aan te sluiten, wanneer ik in de webbrowser http://192.168.0.1 moet intypen dan lukt dit niet, kan iemand mij hierbij helpen??

Kijk hier wat je ip adres is dat je van je provider hebt gekregen. Vermeld het NIET hier maar schrijf het op en doe het bij je gegevens. Dan weet je dat ook weer.

Waarom heb je eigenlijk gereset als je nog nooit in de configuratie van je router bent geweest?

Heb je de handleiding er bij?

Branden alle lampjes die behoren te branden?

Brand aan de achterkant van de router een lichtje en ook aan de andere kant van de utp kabel bij je pc?

Een hoop vragen voor je. Kopieer ze a.u.b. en typ je eigen antwoord er onder.

Vanavond laat ben ik er weer. Misschien hebben Mario of Admin_Frisian iets aan je antwoorden.

Waarom heb je eigenlijk gereset als je nog nooit in de configuratie van je router bent geweest?
Zonder bij de configuratie van de router te geraken ben ik al op internet geraakt, maar dit lukte maar, even internet bleef even aan maar viel daarna uit, wanneer ik dan de router reset lukt dit weer even en begint alles opnieuw.

Heb je de handleiding er bij?
Ja, ik heb deze al gevolgd maar bij de 4e stap lukt dit niet, je moet namelijk http://192.168.0.1 ingeven en dit lukt niet, er verschijnt dan "Pagina kan niet worden weergegeven."

Branden alle lampjes die behoren te branden?
Ja, er is een led voor de power (brandt),
er is een led voor de WAN (brandt),
er zijn 4 led's voor de LAN-pooren waarvan er 2 zouden moeten branden, maar deze knipperen regelmatig.

Brand aan de achterkant van de router een lichtje en ook aan de andere kant van de utp kabel bij je pc?[
Bij de router en de computer branden geen lichtjes.

Laatst bewerkt:
10.0.x.x is je interne ipadres en die 84.x.x.x is het ipadres wat je van de provider krijgt.

Heb je hiervoor je ipadres handmatig moeten instellen voor iets? Als er nl geen lampjes branden en je krijgt via dhcp een ipadres dan moet je in dit geval een 169.254.x.x adres krijgen aangezien de dhcp server niet beschikbaar is

m@rio zei:
10.0.x.x is je interne ipadres en die 84.x.x.x is het ipadres wat je van de provider krijgt.

Heb je hiervoor je ipadres handmatig moeten instellen voor iets? Als er nl geen lampjes branden en je krijgt via dhcp een ipadres dan moet je in dit geval een 169.254.x.x adres krijgen aangezien de dhcp server niet beschikbaar is

Ik heb geen ipadres moeten instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan