Router Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuijYa

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
6
Hallo ik heb sinds kort een router aangekocht :) Ik ben zeer tevreden over deze router. Maar omdat ik mijn code voor inteloggen op mijn router zodat hij op mijn internet even kon vertrouwde ik het niet meer (ook al zit hij er nooit op). Dus probeerde ik mijn internetwijzigingen aan te passen via Windows Vista.

Maar vandaag kwam een vriendin met haar laptop en die kon mijn netwerk niet vinden met haar laptop :s Dus ik heb via Windows vista wss zichtbaarheid van mijn router uitgeschakeld.

Zouden jullie me aub kunnen helpen om deze weer zichtbaar te maken.


*Ander probleempje kan ik ook code van router veranderen om inteloggen?

Groetjes Yannick
 
Maar vandaag kwam een vriendin met haar laptop en die kon mijn netwerk niet vinden met haar laptop :s Dus ik heb via Windows vista wss zichtbaarheid van mijn router uitgeschakeld.

dit kun je niet uitzetten via vista. je kan alleen de zichtbaarheid van jezelf wijzigen. Het zou best kunnen dat zij niet dezelfde technologie in haar wirelesskaart heeft (a,b,g,n) als je router.
 
dit kun je niet uitzetten via vista. je kan alleen de zichtbaarheid van jezelf wijzigen. Het zou best kunnen dat zij niet dezelfde technologie in haar wirelesskaart heeft (a,b,g,n) als je router.

Kan ik mn instellingen van Netwerkcentrum terug goed zetten zoals het vroeger was? Heb op alle knopies gedrukt :)

En zou het raar vinden want het is een nieuwe router van mij en een nieuwe laptop van haar :(
 
ik heb zelf geen vista maar mijn herinnering zegt dat als je naar deze computer gaat en dan naar netwerk dat er dan vanzelf zo'n balk bovenin komt te staan met de optie om je zichtbaarheid aan te passen.

voor de rest heb ik geen idee waarom zij je wireless netwerk niet kan detecteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan