Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste @upsidaisy, je stelt je te bescheiden op. Je hoeft bij vragen niet eens bij ons aan te kloppen, waarom zou je dat moeten doen als je die know-how toch ook al in huis hebt?. Voor wat betreft die range: Dat wist ik ook, niet voor niets gebruik ik zelf al een tijdje 10.0.0.138(dit is mijn kpn modem) en 10.0.0.140(dit is mijn draadloze isdn-modem/router). Deze configuratie van mij is maar tijdelijk, want binnenkort ga ik weer terug naar één router(moet de router nog steeds aanschaffen, heb te weinig tijd).Geplaatst door upsidaisy
Mooi dat het gelukt is !
Bij vragen kan ik dus ook bij jullie aankloppen ?!
Ook een belangrijk factor om tot het welslagen van het op te lossen probleem te kunnen komen. Maar verder was jouw bijdrage bijzonder goed. Al met al was het probleem in elk geval niet door één persoon alleen opgelost, maar we hebben het met z'n allen gedaan.Geplaatst door Elisa
ik was af en toe gezellig![]()
Geplaatst door DENNIS90
Beste @upsidaisy, je stelt je te bescheiden op. Je hoeft bij vragen niet eens bij ons aan te kloppen, waarom zou je dat moeten doen als je die know-how toch ook al in huis hebt?. Voor wat betreft die range: Dat wist ik ook, niet voor niets gebruik ik zelf al een tijdje 10.0.0.138(dit is mijn kpn modem) en 10.0.0.140(dit is mijn draadloze isdn-modem/router). Deze configuratie van mij is maar tijdelijk, want binnenkort ga ik weer terug naar één router(moet de router nog steeds aanschaffen, heb te weinig tijd).
Last but not least, jij natuurlijk ook bedankt voor het goed doordachte meedenken :thumb: :thumb: :thumb:
Groetjes,
Dennis.
Ja, ben net opgestaan, vandaar op zo'n late uur mijn bericht. (heb zojuist alweer een typfout moeten corrigeren, ben nog niet helemaal wakker)
Geplaatst door Elisa
Nouuuuuuu we zaten anders al die tijd op jouw te wachten
Hoi @upsidaisy,Geplaatst door upsidaisy
Belangerijk is te bepalen wie je als "" gateway"" wil laten optreden naar het www.
Als dat in dit geval een Speedtouch is dan is het nou eenmaal zo dat de ip range van de sitecom overeen moet komen met de ip range van de Speedtouch anders is communiceren niet mogelijk.
Verder kan een router achter router wel funktioneren maar je krijgt vaak problemen met port mapping en het heeft voor een thuissituatie meestal geen toegevoegde waarde.
Beter is dan ook om als je al in het bezit bent van een router een Acces Point te kopen (als je draadloos wil werken)
Maar ok:het werkt !
Aangezien ik een draadloze ISDN-modem/router heb ben ik genoodzaakt om achter dit apparaat mijn kpn modem aan te sluiten, anders kan ik het web niet op. De zojuist door mij beschreven configuratie is al een acces Point, want ik internet op deze manier al een tijdje draadloos.Beter is dan ook om als je al in het bezit bent van een router een Acces Point te kopen (als je draadloos wil werken)
Hallo @guevara1,Geplaatst door guevara1
helaas kan ik nog steeds niet reageren vanaf mijn eerste account (guevara) daarom kan ik de staatus van de vraag (naar opgelost met vijf sterren) niet veranderen. ik vind echt dat jullie de vijf sterren verdienen.
@Elisa, vergeef mij. Ik ben in de war met iets anders.Geplaatst door Elisa
Ik log op al mijn pc's in bij Helpmij.![]()
Ze komen toch allemaal van hetzelfde IP af?
guevara1, niets te danken hoor. Je bent erg gulGeplaatst door guevara1
mensen ik wil jullie bedanken. van mij krijgen jullie 6 sterren voor de vriendelijkheid, geduld en doorzettingsvermogen.
de vraag is opgelost.
guevara:thumb: :thumb: :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.