jackyboy01
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 feb 2008
Hallo,ik heb via upc het internet van Chello. Ik heb daarvoor een modem van chello en sinds december heb ik een router van Sitecom namelijk de DC202v6. Ik had deze gekocht omdat op het modem en de pc en de xbox aangesloten zijn. Het werkte allemaal tot gisteren. Ik krijg geen verbinding meer
. Ik heb de router ertussenuit gehaald en yep ik krijg weer gewoon verbinding met internet (zie hier ik kan weer mailen ;-))Ik heb UPC gebeld en die geven aan dat mijn modem werkt. Klopt ik kan vervinding maken. Ik ben met de router teruggegaan en men heeft hem getest, hij deed het. De tip was eerst de router installeren, dwz kabel pc kabel xbox erin, verbinding naar modem en stekker erin. Dan 1 minuut wachten en dan het modem insteken. Helaas het doet het niet. Ook heb ik eerst het modem opgestart en daarna de router....ook geen resultaat. Nu ben ik de router gaan ruilen, kortom deze moet werken...maar helaas hetzelfde probleem. Zo gauw de router ertussenzit werkt het niet meer. Ik heb alles geprobeerd, ik start eerst de router en dan het modem of omgekeerd. Het lukt niet. WIe heeft er een oplossing...ik word er gek van :evil:
Jack

Jack