Router werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjYing

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Misschien denk je dat dit weer een ordinair probleem is. Helaas is het dat niet.

Het zit zo: In mijn huis zijn twee routers, één aangesloten op het modem (een ZyXEL) en een Range Extender (TP-LINK). Ikzelf ben aangesloten op de Range Extender, maar als ik inlog op mijn router kom ik altijd op de pagina van de ZyXEL uit (wat op zich raar is). Daar heb ik een Static IP gemaakt (eigenlijk heb ik geen idee waarom, no comment) en sinds ik dat heb gedaan heb ik op geen van beide Routers nog internetverbinding. Er komt staat een ! in een gele driehoek bij mijn internetinstellingen.

Nu is mijn vraag: Wat moet ik doen? Ik kan alleen nog maar inloggen op de Range Extender (waar geen foute instellingen in zitten) en ik heb hem geprobeert te resetten maar dat is geloof ik niet helemaal geslaagd, want er is niets gereset qua instellingen.

Ik was ingelogd op mijn router omdat ik wou Port Forwarden

Hopelijk heeft iemand een antwoord op dit irritante probleem!

Dubbel posten zien we liever niet en is ook niet netjes richting de persoon die je in dit topic helpt. Ik doe deze op slot en vraag je voortaan gewoon door te gaan in je eerste post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan