runescape vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Uzi18
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Uzi18

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
zo'n jongen stuurde mij een site over een hacktool voor rs(runescape) diegene schreef dat hij een hacktool gemaakt heeft met visual basiq 7 of 6 weet niet meer de vraag is of dat klopt want runescape gebruikt java dus zal wel een javascript hebben toch?:confused: en ik zeg gewoon tegen iedereen download geen troep over runescape voordatje het weet heb je een keylogger en pakt je password en molt je pc

Runescape is geprogrammeerd in Java. Javascript is ongelijk aan Java (goed onthouden).

Dat van die zogenaamde hack-tool zou ik maar niet al te snel geloven. Ik weet niet precies wat hij bedoeld onder 'hacken' maar ik kan je verzekeren dat het onmogelijk is om via een 'tool' items erbij te toveren :). Runescape is maar al te goed beschermd.

Maargoed, to the point; In VB is het vrij eenvoudig om een keylogger in elkaar te zetten. Dan hoef je alleen maar een leuke website maken en er trappen wat mensen in. Die Installeren keylogger die dan een nep-bericht neerzet dat het zichzelf niet kan opstarten, of nog dommer... die gewoon simpel weg om een wachtwoord en gebruikersnaam vraagt.

Advies: Gewoon niet downloaden. De gegevens over spelers worden zeer waarschijnlijk niet eens via de client naar de server gestuurd in Runescape. Dat wil zeggen, items, leven, skills etc. Worden allemaal op de server behandeld, de client verstuurt ten tweede ook nog eens al zijn data gecodeerd. Het is dus simpelweg onmogelijk om een hack te zetten :).

ok maar gewoon een vraag in welke scripttaal is runescape geschreven? of is het iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan