runtime error

• Onderwerp starter Onderwerp starter dyon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dyon

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
als ik op bijvoorbeeld de sit van spelpunt.nl kom en dan inlog dan krijg ik een runtime error met als probleem geen object aanwezig:confused:

Dit is nog niet zo erg want ik klik het weg en ga verder, is alleen erg irritant:evil:

Nou wilde ik vandaag met een kennis muziek uitwisselen via msn messenger en dan bij fun and games bestanden delen. Dat ging gister ook heel goed

Nu kon ik geen bestanden toevoegen en kreeg ik een runtime error met als melding : Unable tot make a shared users download directory.:evil:
Dit is wel vervelend want ik kan dus geen bestanden uitwisselen

Ik hoop dat er sne iemand komt die me kan helpen Greetz Dyon;)

Je eerste probleem is op de volgende manier te verhelpen.
Open internet explorer.
dan klik je op extra (boven in beeld) dan op internet opties
dan op geavanceerd en dan even scrollen naar het woord surfen en dan een vinkje zetten bij: fout opsporing in scripts uitschakelen.

Voor je tweede probleem heb ik zo 1 2 3 niet een opolossing.

okeej bedankt probleem 1 is opgelost daar ben ik blij mee maar nu het probleem waar het om ging nog want ik ben nog niemand tegen gekomen die er ooit van gehoord heeft In ieder geval bedankt voor zo ver

Greetz dyon

Aanvulling op Puppie wat betreft het 1e probleem: en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en klik OK. Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan