Saints Row werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimTam89

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hee Allemaal,

Ik heb net Saints Row 2 gekocht, maar als ik hem na de installatie op wil starten krijg ik een melding dat het niet kan en het later nog eens moet proberen. Ik moet dit spel via Steam opstarten.
Wie weet wat er fout gaat?

Deze melding krijg ik:

This game is currently unavailable. Please try on another time.

Help me ajb

De foutmelding geeft aan dat je het een andere keer nog eens moet proberen, misschien een probleem met de servers?

Heey,

Ik vergat te melden inderdaad dat ik al meerdere dagen probeer in te loggen.
Denk jij dat het vanzelf oplost?

Het spel start niet in offline modus als je niet kan connecten?

Spel is wel toegestaan in je firewall en/of router?

Laatst bewerkt:
Nee, hij start ook niet in de offlinemodus idd. Ben nu Steam aan het reinstalleren, heb dit al meerdere keren gedaan.

Spel is wel toegestaan in je firewall en/of router?

En ik las net dat toen je het spel installeerde je jezelf ook bij Steam moets veriferen. Dit is wel gelukt? Want dat is de enige reden dat je steam nodig hebt.

Laatst bewerkt:
In je firewall of router zelf. Of in beide.

Zie mijn vorige post ook nog even. Staat een edit bij.

Ik heb het spel inderdaad moeten verifiëren met behulp van de installatiecode. Dit is dan ook gelukt. Ik ga nu even puzzelen met mijn firewall en router.
Bedankt alvast!

Dan zou je het spel nu gewoon moeten kunnen spelen. Het spel zelf gaat verder via Gamespy, zoals ik dat gelezen heb. En ook zou je nu de offline modus moeten kunnen selecteren. Via Steam heb je dan ook een aantal andere bestanden binnen gekregen die nodig zijn voor het spel.

EDIT: Ik struikel net over dit bericht: http://www.steamfriends.com/news/3749/saints-row-2-steam-now

Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat de ondersteuning er nog niet is.

Laatst bewerkt:
Ik heb Steam verwijderd, daardoor verwijdert hij automatisch SR2. Ik heb Steam opnieuw gedownload van de officiele website van steam en hem geinstalleerd. Ik ben nu SR2 weer aan het installeren, daarna ga ik aan de slag met de nieuwe informatie. Heel erg bedankt alvast en ik laat het weten!

Ik heb je edit gelezen, ben benieuwd.

Moet eerlijk toegeven dat ik werkelijk geen idee heb waar het verder aan zou kunnen liggen. Of je pc zou het spel al niet aan moeten kunnen.

Er is blijkbaar veel te doen geweest om deze game. Maar naast de firewall en router heb ik verder geen idee.

Misschien iemand anders hier op Helpmij die kan helpen?

Far Cry 2 en Crysis Warhead speelt hij zonder problemen, dus ik denk dat een game als Saints Row ook gewoon zou moeten kunnen draaien. Ik ben benieuwd of iemand anders nog met suggesties komt. Jij in ieder geval bedankt.

Ik kan hier geen e-mailadres van vinden. Je kan wel een fraag insturen, wat ik ook heb gedaan maar je word dan doorgewezen naar een standaard lijst met 'oplossingen' die niet werken.

ehmm.. Sorry ik kan het ook niet vinden, maar ik zie nu dat ze een forum hebben, misschien dat je daar wat kan posten.

ik heb precies het zelfde probleem heb de vraag ook op het steam forum gepost en krijg daar geen antwoord en van THQ klantenservice krijg ik terug dat ik de standaard oplossing van steam moet gebruiken

Pentium D 3,00ghz
geforce 8800gt 512mb
X-fi xtreme gamer
windows xp

dus ik voldoe helemaal aan de maximaal systeemeisen dus weet niet wat het probleem is

waarom zou het aan mijn processor liggen dan aan gezien ik GTA 4 en crysis allebei wel op high kan spelen zonder problemen en die spellen allebei veel zwaarder zijn dan dit spel en het is een pentium d d staat voor dual core 3,00ghz

Oh ik dacht dat je celeron D bedoelde. Voortaan even wat duidelijker zijn ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan