matiasvane
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2011
Ik ben op zoek naar een nieuwe desktop.
Mijn huidige pc is meer dan 2 jaar oud en ik ben er niet meer tevreden over.
Tot mijn grote spijt is het een laptop (Acer aspire 7736ZG) en kan ik deze voor zover ik weet niet upgraden.
Ik zou daarom graag een desktop willen.
En liefst een samengestelde , heb namelijk gehoord dat die prijs/kwaliteit beter zijn.
Ik zou graag instaat zijn de volgende 2-2.5 jaar verder te kunnen met deze desktop
met eventuele upgrades in de toekomst zelf wat langer.
Ik zou met deze pc hoofdzakelijk gamen, mijn laptop behoud ik voor werk.
( ik game veel dus liefst een stille desktop die niet al te snel warm wordt.)
Moet zeker games als witcher 2, skyrim en saints row the third kunnen draaien.
De assemblage kan ik zelf niet doen. Die zou ik liever in de winkel zien gebeuren.
PS: Als besturingssysteem windows 7 home premium? ( kan ik dit in de toekomst eventueel nog vervangen door windows 8, mocht dat beter zijn? )
Dit staat wel op mijn laptop maar zal dit naar alle waarschijnlijkheid dan nogmaals moeten aanshaffen.
Hulp zou enorm geaprecieerd worden aangezien ikzelf bar weinig snap van het samenstellen van pcs.
Mijn huidige pc is meer dan 2 jaar oud en ik ben er niet meer tevreden over.
Tot mijn grote spijt is het een laptop (Acer aspire 7736ZG) en kan ik deze voor zover ik weet niet upgraden.
Ik zou daarom graag een desktop willen.
En liefst een samengestelde , heb namelijk gehoord dat die prijs/kwaliteit beter zijn.
Ik zou graag instaat zijn de volgende 2-2.5 jaar verder te kunnen met deze desktop
met eventuele upgrades in de toekomst zelf wat langer.
Ik zou met deze pc hoofdzakelijk gamen, mijn laptop behoud ik voor werk.
( ik game veel dus liefst een stille desktop die niet al te snel warm wordt.)
Moet zeker games als witcher 2, skyrim en saints row the third kunnen draaien.
De assemblage kan ik zelf niet doen. Die zou ik liever in de winkel zien gebeuren.
PS: Als besturingssysteem windows 7 home premium? ( kan ik dit in de toekomst eventueel nog vervangen door windows 8, mocht dat beter zijn? )
Dit staat wel op mijn laptop maar zal dit naar alle waarschijnlijkheid dan nogmaals moeten aanshaffen.
Hulp zou enorm geaprecieerd worden aangezien ikzelf bar weinig snap van het samenstellen van pcs.