Problemen kan je hebben bij een toestel van 100 euro(goedkoopst) maar ook bij de duurste (waar je het minst problemen van verwachtte)
Als je hem binnenbrengt moet ge nie expliqeren wat ge der thuis al allemaal hebt mee uitgestoken om het werkend proberen te krijgen(das zeker niet slim)
Gewoon kort je probleem omschrijven => telefoon valt uit (zonder extra info over updates, papier tussen gooien , etc...)
Ik doe da ook altijd zo(heb eens een nokia geupdated en wou toen nie meer opstarten was 1 dag oud, heb gezegd dat het nooit gewerkt heeft en had direkt een nieuw toestel mogen kiezen winkel was Vandenborre(Belgie)) --> en het was ikzelf dat het toestel naar de zak geholpen had (verkeerde procedure gevolgd)
Soms is het beter bepaalde dingen te verzwijgen tegen winkelier.
Mvg gast0187
Als je hem binnenbrengt moet ge nie expliqeren wat ge der thuis al allemaal hebt mee uitgestoken om het werkend proberen te krijgen(das zeker niet slim)
Gewoon kort je probleem omschrijven => telefoon valt uit (zonder extra info over updates, papier tussen gooien , etc...)
Ik doe da ook altijd zo(heb eens een nokia geupdated en wou toen nie meer opstarten was 1 dag oud, heb gezegd dat het nooit gewerkt heeft en had direkt een nieuw toestel mogen kiezen winkel was Vandenborre(Belgie)) --> en het was ikzelf dat het toestel naar de zak geholpen had (verkeerde procedure gevolgd)
Soms is het beter bepaalde dingen te verzwijgen tegen winkelier.
Mvg gast0187
Laatst bewerkt: