Samsung Galaxy S3 Touchglas kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjaminisdenaa

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
126
Hallo iedereen,

mijn vader heeft een Samsung Galaxy S3 met een kapot touchglas. Valt dit te repareren, want volgens 'Google' zal ik dit alleen kunnen repareren door het LCD schermpje, samen met het glas en de cover te kopen en dat loopt zeer duur op (180euro).
Kan ik het glas ergens apart kopen?

Mvg
 
Tjah, Dit valt volgens mij ook niet onder garantie(verdenking smartphone laten vallen? :confused:)

Repareren is mogelijk, wel niet goedkoop zoals je al zei.

In de meeste gevallen als je telefoon uit garantie is en er scheelt iets aan = best nieuwe kopen

Maar deze is nog in garantie want is sinds juni uitgekomen dacht ik, als ik me niet vergis.

Mijn advies:

Breng hem naar de winkel
of repareer

glas ergens apart kopen is alweer moeilijker, houdt ook rekening als je zelf stukken vervangt de garantie vervalt!!!:)

Mvg gast0187
 
Bij het scherm dat gebroken is krijg je geen garantie..
En ik wil hem graag vervangen, maar ik wil niet de hele set kopen, maar alleen het glas..
 
Moet te vinden zijn....

Google maar eens ....

vind het nu niet direct.
 
Dat ziet er inderdaad wel het juiste glas uit.

Maar op ebay zou ik persoonlijk niet kopen, is zoals kapaza (dat kan tweedehands zijn, bedriegers zijn daar ook actief, bericht maken dat officieel lijkt is niet moeilijk hé)

maar ik zou eens kijken of ik het product vind op de site aquido(zie foto rechtsboven op ebay site)

http://www.aquido.de/gx2/

Product vind ik niet (ik versta geen duits)

Ik heb geen gebruikservaring met ebay-aankopen, maar je kan het wel proberen(30 euro is het einde van de wereld niet
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik het risico durven nemen om op ebay te bestellen, want al de rest is 180 euro(vervangen terwijl je wacht)

maar ben je zeker dat je zelf dat scherm wel kan vervangen?
 
Heb het al gedaan met een Nokia N8, dus ja, het zal wel lukken.

Heb ook net contact opgenomen met het bedrijf, ze zeggen dat het een écht Ebay account is van hun maar ook dit; 'This product will not touch your unit'. Dus ik wacht op antwoord nadat ik vroeg wat ze bedoelen :p
 
Heb nog steeds een vraag; Wat is een digitizer? Mensen zeggen dat hij ook vervangen moet worden?
 
Heb nog steeds een vraag; Wat is een digitizer? Mensen zeggen dat hij ook vervangen moet worden?

Jah, als ervaren mensen dat zeggen zul je best dit doen om problemen nadien te vermijden hé.

Wat het precies is hoef je wel even op te zoeken, mogelijkheden genoeg.
 
Hallo

"Wat is een digitizer?" ---> algemene benaming voor een touchscreen.

Peter
 
Hallo

"Ik kan het glas alleen kopen, maar is dit dan met digitizer bij? " <--- met deze info is het toch echt koffiedik kijken hoor.

Geen link , geen prijs ... njet.

Ik weet het dus niet.

Deze vraag stellen aan de verkoper ???

Peter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan