Samsung Galaxy S3 Touchglas kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Uit uw link :

"This item is the only outer glass lens,no have digitizer function" <-- lijkt mij duidelijk = enkel het glas , en geen touchscreen.

Je kon ook "Deze vraag stellen aan de verkoper ???"

Peter
 
Maar als het glas alleen beschadigt is, en volgens mijn vader ook een 'contactje' (?) kan ik dat dan niet vervangen met het glas alleen?

& geen antwoord.
mvg
 
Hallo

"Maar als het glas alleen beschadigt is"

Dan vervang je toch "slechts" het glas ...:eek:

Peter
 
Hallo

"Dat is waar, maar mijn vader zei iets van een zeer dun contactje dat afgebrokern was? :s "

Met deze info , ben jij de enige die weet waarover het precies gaat.:eek::eek:

Meer nuttige info is dus nodig indien je een bruikbaar/nuttig antwoord wenst ...

Of ... post eens een paar duidelijke foto's ???

Peter
 
De prijs van 180 euro is het LCD scherm + de digitizer(touchscreen) ineengebouwd.(filmpje hoe de vervanging moet gebeuren staat er ook -> zie link)

Dus als je beweert dat beiden vervangen moeten worden zul je er toch 180 euro moeten voor over hebben! --> Ik weet dat dit veel geld is(een andere optie is hem naar winkel brengen of nieuwe smartphone kopen(maar je zei dat hij nog maar amper 2 weken ofzo is dan is dat laatste waarschijnlijk onwaarschijnlijk niet van toepassing)
zoniet zal je geen oplossing vinden om hem zelf te repareren.

Link: http://www.gsmpunt.nl/accessoires/s...sung-i9300-galaxy-siii-display-unit-blue.html

(dit is zeker een betrouwbare site, goede service/kwaliteit)

Mvg gast0187
 
Laatst bewerkt:
Hey iedereen, inmiddels heb ik de gsm inhanden en heb (onduidelijke, heb geen deftig cameratoestel) foto's getrokken.

http://netkups.com/?d=c400c5592d129 daar kan u de foto's downloaden, weliswaar zijn ze niet zo duidelijk.

Ik heb de Galaxy S3 nu, maar het glas is blijkbaar al in de vuilbak, nu is het alleen het display er in (digitizer? Weet ik niet? Weet niet hoe het eruit ziet) en dus kan ik niet tikken.

mvg
 
Dus je hebt er zelf al aan gevezen --> Je garantie is helaas vervallen nu. (je hebt GEEN mogelijkheid meer om hem binnen te brengen naar de winkel nu!)

Het zal 180 euro kosten worden.:confused:

Even fotootjes bekijken nu ....

Deze zijn onduidelijk maar ik vermoed dat je beiden best vervangt om problemen te voorkomen. Het prijskaartje bedraagt 180 euro hé.:D

ziie bovenstaande link --> gsmpunt.nl (post #29)

Mvg gast0187
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Stel hem te koop voor ruilonderdelen op e-bay , uiteraard mits vermelding van zijn huidige staat.

Een nee heb je , een ja kun je krijgen...

Peter
 
Hallo iedereen,

mijn vader heeft een Samsung Galaxy S3 met een kapot touchglas. Valt dit te repareren, want volgens 'Google' zal ik dit alleen kunnen repareren door het LCD schermpje, samen met het glas en de cover te kopen en dat loopt zeer duur op (180euro).
Kan ik het glas ergens apart kopen?

Mvg

Ik had hetzelfde probleem. Het glas van mijn samsung s3 was na welgeteld 5 dagen al gebarsten! Na wat research op internet en youtube besloot ik het zelf te repareren.
Voor 155,- had ik een schermpje gekocht. Netjes op tijd geleverd via een website d2onderdelen meen ik. Het leek erg makkelijk te repareren. In die filmpjes op youtube doen ze het al binnen 10 minuten. Ik ben eigenlijk best handig maar helaas lukte het me niet om alles op de juiste plaats te krijgen.
Ik was echt in paniek geraakt en bank dat ik misschien iets had beschadigd. Ik besloot toch hulp te zoeken. Een aantal bedrijven wilde niet mijn schermpje gebruiken voor de reparatie. Ik moest perse het scherm betalen van hun en montagekosten. Opgeteld zou dat rond de 350 euro zijn! Uiteindelijk bij bedrijf beland wat phonedokter.nl heet. Daar kon ik terecht met mijn eigen scherm en ze zouden gewoon proberen het daarmee te doen. Ik ging daar langs in Schiedam en binnen een kwartier deed mijn scherm het weer. Het werkt nog steeds naar behoren. Wat ik uiteindelijk heb betaald is gewoon 29,-!!!!!

Kortom je kunt beter niet zelf je telefoon repareren. Je neemt toch wel een groot risico. Ik zou er iig niet meer aan beginnen.

Dat bedrijf heet trouwens http://phonedokter.nl/ of je kunt deze link gebruiken; http://phonedokter.nl/samsung-galaxy-glas-reparatie/

succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beste, ik zie uw vraag om het scherm van de s3.
mijn toestel is vorige maand ook gevallen, en niet gedekt door verzekering(volgens hun eigen schade) en heb dan maar een andere oplossing gezocht.
na lang zoeken was er een bedrijfje dat een nieuw scherm plaatste voor 195,- maar ik heb besloten om het zelf te doen.
je vind filmpjes genoeg op het net, dus ikke heb alles besteld en laten leveren.
eens pakketje aangekomen er direkt aan begonnen, en op een klein uurtje was ik klaar, en alles werkte perfect;-)
dus, met een klein beetje handigheid heel goed te doen, een s3 is een simpel toestel qua montage, en veel goedkoper, want ik was voor en complete set, dus scherm, digitizer en frame nog geen 150 euro kwijt;-)
beat that onnozele verzekering!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan