Samsung Galaxy Trend wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Sinds afgelopen weekend heb ik een nieuwe mobiele telefoon: de samsung galaxy trend. Ik wil er wat muziek op zetten vanaf de computer. Ik heb hem met de computer verbonden en ik zag dat die meteen begon op te laden. Maar het stuurprogramma kan ik niet installeren. Er was een fout opgetreden. Ik snap er niets van. Ik dacht: eindelijk heb ik eens een nieuwe mobiel, kan ik er muziek op zetten, doet die het weer niet. Ik heb echt nog nooit een telefoon op de computer kunnen installeren, omdat het elke keer problemen gaf. Nu weer.

Je kan proberen Samsung Kies te downloaden. Dat is een programma waarmee je muziek, video's, foto's, contacten kan overzetten van je PC naar je telefoon en andersom.

Oke dank je wel. Moet ik dat op mijn computer downloaden? Ja zeker?

Kies is een programma dat je op je pc moet installeren. Alleen het programma wil wel eens niet werken, dit even ter info.

Ik heb het geprobeerd, maar krijg een foutmelding. Het is gevaarlijk om het te downloaden. Wat moet ik nu doen?

Wat je zou kunnen proberen is in de play store is het programma "airdroid" installeren. Na het installeren het programma openen en de aanwijzingen uitvoeren.
Je kan namelijk met dit programma via je browser toegang krijgen met je telefoon. Zodra het gelukt is kun je vanaf je computer muziek uploaden naar je telefoon en ook andersom natuurlijk. Ik neem aan dat je thuis online bent via wifi.

Overigens is dit een programma voor android. Weet 123 niet of je toestel een android toestel is.

Laat maar weten of het gelukt is.

Het is gelukt om het programma te downloaden, maar ik heb geen idee hoe het werkt.

Zodra je de app opent op je telefoon kun je dat instellen. Weet het zo niet uit mijn hoofd aangezien het al een tijd geleden is.
Als je alles hebt ingesteld op je telefoon kun je via de browser de telefoon op, dat wordt allemaal verteld via de app.
Als je een barcode scanner op je telefoon hebt staan kun je via de barcode scanner inloggen als je de webpagina hebt openstaan in je browser.

Ik heb airdroid geinstalleerd en mijn telefoon met de computer verbonden. Ook heb ik de airdroid pagina geopend, maar nog steeds wordt mijn telefoon niet herkend.

Heb je het geprobeerd met de code die je moet intikken of heb je het met de barcodescanner geprobeerd in te loggen. Ik gebruik zelf de barcodescanner hier en kan zonder problemen contact maken met de telefoon via de browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan