Samsung NC20, welke drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnonymousDutch

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2012
Berichten
318
Hallo

Ik heb op een Samsung NC20 Netbook Windows 7 Starter geinstalleerd, nu loop ik echter tegen het probleem aan dat de FN knoppen niet werken. Ik kan dus bijvoorbeeld de helderheid niet aanpassen. Nu heb ik op de driver site van de fabrikant wel een lijst met drivers gezien maar ik kan er echter niet op uit maken welke ik dus precies nodig heb om deze FN knoppen naar behoren te laten werken. Het gaat dus echt alleen op de drivers van die FN knoppen want de rest werkt wel gewoon naar behoren.

http://www.samsung.com/us/support/owners/product/NP-NC20

Het bovenstaande is wat ik kon vinden, kan iemand mij het juiste aanwijzen. Als het er eventueel niet tussen staat waar kan ik het dan wel vinden?

Bedankt :thumb:
 
Je moet de 'Magic Keyboard (Software) (ver.7.0.3.0)' hebben: Klikkerdeklik! Ik heb zelf een laptop van Asus, en als ik de bijbehorende software uitschakel, werken de FN knoppen ook niet meer.

Suc6:D!

EDIT:
Dit staat erbij:
This program supports the function-key in the Keyboard.
FN betekent 'Function'.
 
Laatst bewerkt:
Je kan het proberen. Software van dit nivieau zal niets beschadigen in het geval dat het ontoepasselijk is.
 
uit onderzoek heb ik kunnen vinden dat het wel werkend te krijgen is op win 7 maar niet zonder enige fouten, het is zeker wel het proberen waard
 
Goededag,

Ik heb jullie advies opgevolgd en toch geprobeerd om Magic Keyboard werkend te krijgen, dit was helaas niet goed gelukt. Ik kreeg namelijk diverse meldingen en error's van dat het programma simpel gezegt niet naar behoren zou werken.

Toen had ik nog even verder gezocht en kwam er achter dat Samsung's Easy Display Manager ongeveer het zelfde zou zijn maar dan speciaal voor Windows 7, nou had ik deze dus gedownloaden en geinstalleerd en tot nu toe lijkt alles correct en nabehoren te werken.

In iedergeval iedereen bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Samsung's Easy Display Manager , nog nooit van gehoord maar ik zit hier te kiken en dat zou best eens de oplossing kunnen zijn, bedankt in ieder geval dat je ons verteld wat je gedaan hebt, zou je ( indien je dit vind ) het topic op opgelost willen zetten,

mochten er nog problemen zijn horen we het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan