Samsung Omnia I900 interne GPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
i900

Krikke
Als je wilt gaan navigeren met je telefoon dan moet je navigatie software installeren. Samsung zegt dat verscheidene software pakketten kunnen werken met de interne GPS module van de telefoon. Dit is echter niet waar, gezien de vele vragen en reacties over de verschillende forums. Ik zelf ben hier al 3 weken intensief mee bezig en vindt nergens een werkende oplossing ( zie bijgevoegd stukje tekst in mijn vraag). De enige manier om te navigeren met je telefoon is via bluetooth en een externe gps ontvanger.

ik gebruik al een jaar IGO8 op mijn omnia i900 en die werkt perfect met de gps van de telefoon.
 
Klopt het werkt wel met diverse navigatie systemen het enige wat je wel moet doen is je pincode invullen en inloggen op het netwerk van je provider anders schakelt de telefoon de GPS module niet vrij.

werkt met:
- Tom Tom
- Route66 (belachelijk ingewikkelde software als je het legaal wil doen! kaarten erin zijn een ramp!)
- Garmin

En speciaal..

- Coachr.com (geen navigatie maar een tracer waarmee je online iemand kan tracen (bedoeld voor trainen!)
 
omnia 900i

Ik heb een probleem met I .GO. Het programma werkte perfect maar nu krijg ik na het opstarten steeds de melding:
OUT of Memory
Requested:-1400716151
Cache:518647

Wat kan ik doen om het programma weer normaal te laten werken???

Please help,
Groet erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan