Samsung Syncmaster vs videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blood
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal toch niet zo zijn dat dat (al wat oudere) moederbord de graka niet ondersteunt vraag ik me inmiddels af...

geen idee..wel raar dat het dan tot de tweede herstart wel goed gaat..op het verdwijnen van de icoontjes na dan...wordt er een beetje moedeloos van...

Kaart werd me overigens hier aanbevolen. voor de zekerheid vroeg ik harry of mijn pc de kaart wel zou aankunnen. was geen probleem gaf hij aan.

Sta inmiddels op het punt om 25 euro uit te loven voor de gouden tip...ben 100 euro lichter en nog nergens..dus heren experts..help me aub om dat kreng aan de gang te krijgen!!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je misschien nog ergen een hd liggen die je even kan gebruiken .

Zo ja doe hier dan eens eens een schone xp installatie op en probeer dan alles te installeren moedrebord drivers videokaart drivers etc. wel de oude hd er even uit halen gaat het nu wel werken zal je of deze nieuwe installatie naar de oude hd moeten zetten of gewoon een nieuwe installatie op de oude doen.
Ik weet het is een beetje omslagtig maar volgens mij de enigste optie om alle fouten uit te sluiten en om nog oude gegevens te behouden voor als dit niet lukt.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan