SATA drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de website goed begrijp dan heb ik hier niks aan omdat de pc nu naast mij ligt zonder windows erop.

Ja dat begreep ik maar hij beschrijft de verkeerde pc ;) Kan jij mij vertellen of een link sturen welke bios update ik precies moet uitvoeren?

Ik surf op het internet met een andere pc. De pc waar het om gaat is nu niet aangesloten en zonder besturingsysteem dus kan ik dat programma ook niet laten draaien.

Gok gewoon op het type waarvan ik het linkje plaatste, blijkt het fout, dan werkt 't niet, maar dat doet 't nu ook niet........................

Voor een biosupdate bij bios.
Bij de utilitys staan hulp / nuttige, maar niet direct nodige updates.

De file die ik gedownload heb is een zip waarin een bin file zit. Wat moet ik op de floppy zetten om de bios up te daten?

Je moet ook de afu dos downloaden, die staat erbij? (De bin file bevat de biosupdate)

Ok even duidelijk. Ik heb de bin file. Moet ik deze uitpakken en de inhoud op de flop zetten? En dat andere bestand waar vind ik dat? Moet dit op een andere schijf of moet dit op de zelfde flop bij de andere bestanden?

Model: A8N-SLI, volgens mij is het ook geen premium aan het board te zien.

De afu dos is een executable, de bin moet je niets mee doen, die gaat door de afu dos gelezen worden. De afu dos vind je (als het goed is) bij de bios utilitys.

Ik vermoed dat je deze:

DOS

Version V1.17 2006/05/03 update

Description Phoenix-Award BIOS flash tool V1.17

File Size 25.79 (KBytes)

moet hebben

Dus ik sla de afu dos en de bin op op de schijf. Er staan dus straks 2 bestanden op de flop?!

Goede morgen!
Nieuwe dag, nieuwe kansen :)

Kwam gister op het internet een versie van windows xp tegen waarbij alle drivers er al op zitten inclusief SP 2 en 3. Zou het kunnen dat dit kan helpen? Geen geklooj met de SATA-drivers maar gewoon installeren...

Met het updaten van de bios heb ik maar even gewacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan