Scan toevoegen aan bestaand .pdf bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik wil een ingescand document toevoegen aan een bestaand .pdf bestand.
Ik heb begrepen dat Adobe Acrobat Reader hiervoor geschikt is. Bestaat er een programma waarmee
ik dit ook kan doen en gratis is, of zou ik dan echt het ( redelijk dure ) Acrobat moeten aanschaffen ?

Bedankt ! Uitgeprobeerd, werkt goed, maar nog 1 vraagje, hoop dat je me daar mee kunt helpen
( want als ik op "help" klik krijg ik meteen een gevaarlijk uitziend rood scherm te zien met de
melding dat er een beveiligingsfout is ).
Is het mogelijk een bestandsnaam mee te geven ? Als ik nl. na het scannen kies voor "opslaan" kan
ik alleen aangeven in welke map/folder de scan moet komen, maar ik kan er geen naam aan geven.
Hopelijk zie ik iets over het hoofd, want anders is dit programma toch niet helemaal wat ik zoek...

Bedoel je Optie 14, Scan into Image or PDF?
Ik heb geen ervaring met die mogelijkheid
Ik gebruik altijd optie 1,2 en 4, die gaan er vanuit dat je alle pdf's al op de harde schuif hebt staan

Wil je als volgt werken

1. een bestaande pdf met eventueel meerdere bladzijden in het programma laden
  2. een nieuwe pdf inscannen en automatisch in het programma laden
  3. de bestaande pdf en de nieuwe pdf samenvoegen en opslaan
dit alles zodat je lekker snel kan doorwerken, zoals http://www.a-pdf.com/faq/how-to-scan-paper-books-and-append-to-existing-pdf-file-quickly.htm wordt uitgelegd

Laatst bewerkt:
:o Sorry :o Ik had een ander programma'tje gedownload om documenten te scannen en het was daarbij dat ik geen bestandsnaam kon opgeven. Ik heb dus twee programma's door elkaar gehaald. PDFill werkt perfect. Ook het opslaan werkt gewoon zoals ik wil. Bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan