scannen met HP 5610

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
206
Ik scan tekst en tekeningen met HP all in one 5610 met het programma HP doc,viewer. Om de tekeningen te bewerken sla ik ze op in Power Point maar ik krijg de tekeningen niet goed en allemal door elkaar Wat is een optie om een duidelijk overzicht te krijgen van elke pagina (tekening) een apart bestandje met artikelnummer en hoe waarmee kan ik ze het beste bewerken ?
Vast bedankt
Maarten
 
Irfanview.

Probeer eens het freewareprogramma Irfanview.

Download.
bedankt maar ik het het in het kort bekeken en volgens mij is dit voor het uitgebreid bewerken van foto's e.d. Ik heb het over eenvoudige tekeningen zie voorbeeld. Misschien heb je nog een suggestie ?
m.vr.gr.
maarten
 

Bijlagen

  • Etiket 6055-1000-W.doc
    40 KB · Weergaven: 26
Ik begrijp het. Toch nog even, als je in Mijn documenten, Mijn afbeelding een submap maakt, b.v. Etiketten en je opent de eerste afbeelding in Irfanvieuw, ga dan via Bestand (of File) naar Miniaturen (of Thumbnails), dan krijg je het volgende beeld.

(Klik voor vergroting)


Maar als je de op pagina 53 van de HP Gebruiksaanwijzing genoemde HP Image Zone gebruikt, kun je daarmee je afbeeldingen ook bewerken.
 
slim

Ik begrijp het. Toch nog even, als je in Mijn documenten, Mijn afbeelding een submap maakt, b.v. Etiketten en je opent de eerste afbeelding in Irfanvieuw, ga dan via Bestand (of File) naar Miniaturen (of Thumbnails), dan krijg je het volgende beeld.

(Klik voor vergroting)


Maar als je de op pagina 53 van de HP Gebruiksaanwijzing genoemde HP Image Zone gebruikt, kun je daarmee je afbeeldingen ook bewerken.
hartelijk heel slim ik kan hier mee verder.
m.vr.gr.
maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan