Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je het spel gekocht?Want ik zie nergens een key staan...
Dat is mooi, ik was bang dat je het slachtoffer was van een "goedkoop adresje", als je begrijpt wat ik bedoel.Bij dynabyte in Helmond
Je heeft je niet ergens te registreren, alleen in te brengen bij het registratie-vensterje (of zo) van Scarface Warning. Bij Options of iets dergelijks kijken. Als de key van Counter Strike ook nodig is om het spel na de demo-periode te kunnen blijven spelen, ja.En waar kan ik dit eigenlijk registreren als ik die key krijg.?
Dat bedoelde ik eigenlijk wel, maar ik ben niet zeker. Toen je het spel installeerde vroeg hij nergens om?ik denk niet dat je de opties van het spel bedoeld tog??
Ik heb gisteren een nieuw spel gekocht.
Scarface....
Als ik het spel opstart krijg ik eerst een bericht met de melding:
Warning!
The license will expire in 1 days!
Weet iemand misschien wat hiermee bedoeld word???
alvast bedankt Empinoza
Ik heb op andere forums gelezen dat je dan via een website iets kan downloaden en zonder dvd kan spelen en deze bericht ook niet meer krijgt.
Deze methode moet gewoon toegepast worden. want een spel kun je niet uitspelen in 1 dag he..
De makers van dit spel weten ook helemaal niks hier van heb ik gelezen of dit waar is weet ik niet.
maar er zal waarschijnlijk een patch uit moeten komen waar door het probleem dan wel mee wordt opgelost. we zullen zien....
Ik heb gisteren een nieuw spel gekocht.
Scarface....
Als ik het spel opstart krijg ik eerst een bericht met de melding:
Warning!
The license will expire in 1 days!
Weet iemand misschien wat hiermee bedoeld word???
alvast bedankt Empinoza
Ruilen van DVD heeft geen nut. heb ik ook gedaan. Dan krijg je als nog het bericht dat je licensie is verlopen.
Je moet gewoon een crack bestandje gebruiken, iedereen zegt illegaal. maar jij hebt et origineel van het spel en op dat site staat dat je cracks mag gebruiken voor originele spellen zodat je dvd of cd niet beschadigd. ik heb het gedaan en ben nou op de helft van het spel..
Veel suc6 en veel plezier.
Empinoza
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.