Scarface Warning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Empinoza

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Ik heb gisteren een nieuw spel gekocht.
Scarface....

Als ik het spel opstart krijg ik eerst een bericht met de melding:
Warning!
The license will expire in 1 days!

Weet iemand misschien wat hiermee bedoeld word???

alvast bedankt Empinoza

Dat betekent dat je nog één dag hebt om de register key in te voeren. Anders start Scarface niet meer op overmorgen.

En waar kan ik deze register key vinden?
Want ik zie nergens een key staan...

Bij dynabyte in Helmond
Dat is mooi, ik was bang dat je het slachtoffer was van een "goedkoop adresje", als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je geen register key of wat dan ook kan vinden, vraag aan Dynabite waar je die key dan wel kunt vinden.
Zij moeten het product compleet, met key, afleveren.

Bedankt voor al je antwoorden trouwens.

Maar dit is dus eigenlijk een soort key zoals bij Counter Strike???
En ik zal dit zeker na vragen.

En waar kan ik dit eigenlijk registreren als ik die key krijg.?

En waar kan ik dit eigenlijk registreren als ik die key krijg.?
Je heeft je niet ergens te registreren, alleen in te brengen bij het registratie-vensterje (of zo) van Scarface Warning. Bij Options of iets dergelijks kijken. Als de key van Counter Strike ook nodig is om het spel na de demo-periode te kunnen blijven spelen, ja.

Vreemd. want bij dat waarschuwing heb ik alleen de mogelijkheid om op OK te klikken.
en dan start het spel op.

ik denk niet dat je de opties van het spel bedoeld tog??

ik denk niet dat je de opties van het spel bedoeld tog??
Dat bedoelde ik eigenlijk wel, maar ik ben niet zeker. Toen je het spel installeerde vroeg hij nergens om?
En als het wel altijd begint als je op OK drukt, tjsa.. Maar in jouw plaats zou ik toch navraag doen bij Dynabite.

Ik bedank u voor alle reacties.

en in de winkel zou ik het ook zeker na moeten vragen.
Groetjes Empinoza

Scarface....

Warning!

alvast bedankt Empinoza

ja Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license. wat nu :( hoe los ik dit op het spel werkt niet meer

Ik heb op andere forums gelezen dat je dan via een website iets kan downloaden en zonder dvd kan spelen en deze bericht ook niet meer krijgt.

Deze methode moet gewoon toegepast worden. want een spel kun je niet uitspelen in 1 dag he..

De makers van dit spel weten ook helemaal niks hier van heb ik gelezen of dit waar is weet ik niet.

maar er zal waarschijnlijk een patch uit moeten komen waar door het probleem dan wel mee wordt opgelost. we zullen zien....

Ik heb op andere forums gelezen dat je dan via een website iets kan downloaden en zonder dvd kan spelen en deze bericht ook niet meer krijgt.

Deze methode moet gewoon toegepast worden. want een spel kun je niet uitspelen in 1 dag he..

De makers van dit spel weten ook helemaal niks hier van heb ik gelezen of dit waar is weet ik niet.

maar er zal waarschijnlijk een patch uit moeten komen waar door het probleem dan wel mee wordt opgelost. we zullen zien....

het is 4 dagen het kan wel maar dan is het spel ni leuk en ik had ook nog gebeld die mensen zijn egt dom

als ik het nummer bel 0900-6464123 zoals het op de dvd staat in een bestandje.
Dan krijg ik te horen dat de telefoon nummer is geblokkeerd. das ook lekker.

en waar je het kan registreren staat het spel niet in dat lijst.
maar ergens anders op dat site staat dat deze nog uit moet komen.
Kan tog nie waar zijn he.

scareface

Scarface....

Warning!

alvast bedankt Empinoza

hey empinoza

ik heb het zelfde probleem.
zal wel een update voor komen. ik weet allen niet wat ik moet doen hem ruilen voor een ander spel of wachten op de update :confused:

Ruilen van DVD heeft geen nut. heb ik ook gedaan. Dan krijg je als nog het bericht dat je licensie is verlopen.

Je moet gewoon een crack bestandje gebruiken, iedereen zegt illegaal. maar jij hebt et origineel van het spel en op dat site staat dat je cracks mag gebruiken voor originele spellen zodat je dvd of cd niet beschadigd. ik heb het gedaan en ben nou op de helft van het spel..

Veel suc6 en veel plezier.
Empinoza

Ruilen van DVD heeft geen nut. heb ik ook gedaan. Dan krijg je als nog het bericht dat je licensie is verlopen.

Je moet gewoon een crack bestandje gebruiken, iedereen zegt illegaal. maar jij hebt et origineel van het spel en op dat site staat dat je cracks mag gebruiken voor originele spellen zodat je dvd of cd niet beschadigd. ik heb het gedaan en ben nou op de helft van het spel..

Veel suc6 en veel plezier.
Empinoza

okee dankjewel ga ik zeker doen. :thumb:

Bedankt voor dat update.

maar kun je me misschien ook vertellen waar ik de save game kan vinden.??

En ik kan dat bestandje niet installeren....
moet ik de setup kopieeren naar de map van scarface en dan installeren??
Of de crack eerst verwijderen ?
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan