schermbeveiliging werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Hallo allemaal,
IK heb sinds kort een nieuwe pc met daarop XP-MCE. Ik heb geprobeerd de schermbeveiliging in te schakelen maar dat lukt dus niet. Nu las ik in andere topics dat dat welleens aan de muis kan liggen. Ik heb namelijk een laser-muis en die schijnen nogal gevoelig te zijn. Maar ook als ik de muis in een andere kamer neerleg doet de schermbeveiliging het niet. Iemand misschien een oplossing?
 
Om elk misverstand uit te sluiten: wil je weergeven hoe je de schermbeveiliging hebt ingeschakeld?

Edit: bekijk ook deze thread.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Ik heb de direct-draw testen gedaan en die zijn allemaal goed. Misschien is het dan toch een proces op de achtergrond wat draait en het veroorzaakt. Ik zal eens gaan zoeken.
 
Mocht het toch een probleem zijn dat uitsluitend in MCE voorkomt, heb je je al geregistreerd bij het XPMCE-forum? Behalve voor nu ook voor de toekomst nuttig?
 
Ik heb inmiddels Vista geinstalleerd maar hetzelfde probleem blijft. Als ik de muis afkoppel dan werkt het wel. Het ligt dus aan de muis. Dit is een Microsoft Wireless Laser Mouse 5000 V1.0. Ik heb al in de settings gekeken maar ik kan niets vinden. Misschien dat iemand me kan helpen.
 
Ik had het in mijn eerste reactie ook al gevraagd: om bij het begin te beginnen, op welke manier schakel je de schermbeveiliging in? De Windows methode of gebruik je een ander programma?
 
Er is hier op Helpmij wel eens meer over je probleem gesproken. Het is een beetje zoeken, maar kijk hier eens rond.
 
Ik heb een beetje rondgekeken maar niets kunnen vinden. Het ligt duidelijk aan mijn muis. Deze is nu pas een paar maanden oud dus ik ga geen nieuwe kopen. Ik heb eveneens een lcd scherm dus er kan niets inbranden. Ik ga er maar mee leren leven.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan