schijf is steeds vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
met pm 8 4 partities gemaakt

de 1e is 70 gb en waarvan 15 gb gebruikt nu het volgende als ik medal of honor wil spelen krijg ik steeds de melding dat de schijf vol is maar dat kan helemaal niet want ik heb 55 gb over ?
 
geef eens de preciese melding (screenshot), misschien lees je ergens overheen:shocked:
 
foto lukt me niet

bij eigenschappen c schijf staat :

gebruikt 15 gb
beschikbaar 52 gb

als ik moh speel verschijnt ineens de melding :

your hard drive is full unable to save the game

hoe kan dat nou ?
 
tijdens het spelen, bij het opstarten of bij het saven??? en zo ja bij het saven, zet je 'm wel in de goede partitie dan???
 
kijk eens bij opties of je auto save uit kan zetten. wat het probleem is snap ik niet, maar dan zou het moeten stoppen denk ik...
 
misschien dat spel kapot ?

het rare is met emule ook tijdens downloaden krijg ik geel/zwart gestreepte voortgang balkjes. volgens emule omdat de map met tijdelijke bestanden te klein is ???????????

bij pm 8 staat
local disk c NTFS 70.000 unused en 16000 used active primary
extendend 86000 used en unused 0 none primary

heb sreenshot gedaan foto echter iets over de 100 kb waardoor bijlage niet geaccepteerd wordt
 
hier een foto van pm8
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van Screen02.jpg
    Herschaalde kopie van Screen02.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 46
begrijp er niks van van een vriend een andere dvd met medal of honor meegenomen en.............................. precies hetzelfde probleem harde schijf is vol melding
zelfs me kaspersky uitgedaan helpt ook niet

kan een programma dit spel soms moeilijkheden geven ?
 
vipertronic zei:
begrijp er niks van van een vriend een andere dvd met medal of honor meegenomen en.............................. precies hetzelfde probleem harde schijf is vol melding
zelfs me kaspersky uitgedaan helpt ook niet

kan een programma dit spel soms moeilijkheden geven ?

Welke patches gebruik je? en ook de passende no-cd gebruikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan