Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door JPeetje
Huh ? lol, d'r loopt een actie ?
Ik had mijn tutorial gewoon opgestuurd, was me niet eens bewust dat je een prijs kon winnen![]()
Geplaatst door JPeetje
Huh ? lol, d'r loopt een actie ?
Ik had mijn tutorial gewoon opgestuurd, was me niet eens bewust dat je een prijs kon winnen![]()
Ja, dat is hem. Ik heb hem zojuist geplaatst. Een poll was helaas niet mogelijk, maar op deze manier moet het ook werken. Indien het aantal stemmen elkaar niet veel ontloopt, kunnen we wellicht ervoor kiezen de beste 10 inzendingen in een finaleronde te plaatsen, waar de uiteindelijke winnaar naar voren komt.Geplaatst door James007
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=226867
Verder wil ik als opmerking plaatsen, dat de handleiding van XXXXXXXin mijn ogen niet aan de eisen voldoet
- Het geheel moet up-to-date zijn en bruikbaar zijn voor het gros van de helpmij.nl-gebruikers.
Geplaatst door James007
Weghalen weghalen weghalen, niks weghalen... dat zou 1.25 punt minder zijn voor James![]()
James![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.