Schrijf een tutorial en win een prijs!

Huh ? lol, d'r loopt een actie ? :D

Ik had mijn tutorial gewoon opgestuurd, was me niet eens bewust dat je een prijs kon winnen :confused:

Geplaatst door JPeetje

Ik had mijn tutorial gewoon opgestuurd, was me niet eens bewust dat je een prijs kon winnen :confused:

Goaf man, straks win je een prijs ! :cool:

Geplaatst door JPeetje

Goede smoes Peetje :cool:

een poll maken voor zoveel tutorials kost een beetje moeitje.:D

Oké, maakt niet uit hoor, maar de organisator zei dat we gisteravond al konden stemmen.

Ja, dat is hem. Ik heb hem zojuist geplaatst. Een poll was helaas niet mogelijk, maar op deze manier moet het ook werken. Indien het aantal stemmen elkaar niet veel ontloopt, kunnen we wellicht ervoor kiezen de beste 10 inzendingen in een finaleronde te plaatsen, waar de uiteindelijke winnaar naar voren komt.

Succes met stemmen!

Maakt het uit in welke volgorde je de 3 tutorials kiest?
Is het bijvoorbeeld:
tutorial a = 3 punten
tutorial b = 2 punten
tutorial c = 1 punt

of is het alle 3 de tutorials die je kiest evenveel punten?

James :)

De eerste telt voor 1,5 punt, de tweede voor 1,25 punt en de derde voor 1 punt. Ik zal het gelijk even in de stem-topic aanpssen.

zou wel leuk zijn te zien hoeveel mensen al gestemd hebben :)

meld je aan op het onderwerp.
Kijk en huiver ;)

handleiding_aantalreacties.JPG

Bijlagen

• handleiding_aantalreacties.jpg
    handleiding_aantalreacties.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 50
Meastro speelt vals!

Zijn reactie verschijnt wel.

Tis niet eerlijk :(.

Zal komen door het rechtenpakket, Admins hoeven standaard niet te wachten op berichtmoderatie.

Laatst bewerkt:
Verder wil ik als opmerking plaatsen, dat de handleiding van XXXXXXXin mijn ogen niet aan de eisen voldoet

Helemaal niet, er zitten genoeg mensen die genoeg van PHP afweten om die tut te volgen... en als mensen daar nou op stemmen ? Niks aan de hand. Het is aan de leden te beslissen welke tut wel-en-niet goed is dacht ik zo.. en als er nu ineens dingen niet mogen terwijl het een kwalitatief goede tutorial is klopt er iets niet....

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar Meastro op doelt is

- Het geheel moet up-to-date zijn en bruikbaar zijn voor het gros van de helpmij.nl-gebruikers.

En de vraag is; gaat dit op voor 'het gros', het meerendeel?

Buitendat zei JPeetje zelf dat 'ie niets wist van een handleiding.

Ik heb er persoonlijk geen moeite mee als die blijft staan overigens.

Ik heb mijn reactie al weggehaald.
En ja, ik kijk misschien wat anders naar de handleidingen dan jullie, ik verplaats me in 'het gros' en bekijk het niet met mijn eigen kennis nivo. En ik beïnvloed Fuego niet (als die zich al door mij laat beïnvloeden) ik geef alleen aan wat ik constateer, of hij daarin meegaat is zijn'pakkie aan'.

Weghalen weghalen weghalen, niks weghalen... dat zou 1.25 punt minder zijn voor James :o

Geplaatst door James007
Weghalen weghalen weghalen, niks weghalen... dat zou 1.25 punt minder zijn voor James :o

Ik treed wel op een andere wijze in contact met Fuego :p

Terug
Bovenaan Onderaan