screenshot

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
191
hoop dat ik goed zit. heb een vraag over screenshot. hoe krijg ik een screenshot meteen naar mijn chat vriend. naar zijn msn. dank u
 
Verplaatst.
 
Oplossing=.....

druk op alt+printscreen dan ctrl+v in Paint dan opslaan en je hebt een screenshot..

dan kan je hem delen met MSN

groetjes Abe
 
hallo the abe. begrijp ik wel dat screenshot maken. maar hoe krijg ik hem meteen op de msn van mijn maat, u zegt als je screenshot hebt kun je hem delen met msn maar hoe doe je dat.
 
andere manier van delen....

Je kan hem natuurlijk ook gewoon opsturen naar het emailadres van die vriend van je
 
hi the abe, begrijp ik wel maar hoe doe je dat. dat is wat ik niet weet. dank je.
 
Waarom typ je niet duidelijk wat je niet begrijpt?

Er word geprobeert je te helpen maar als je niet duidelijk bent kan het lang duren voor er een paranormaal iemand tegenkomt.:D

wat snap je niet?
deel 1: het maken van het screentje en het opslaan hiervan?
deel 2. Hoe je het verzend met msn of via mail..
 
Laatst bewerkt:
hallo maikel, sorry ik heb niet gevraagt naar een paranormal, mijn vraag was ook niet hoe ik een screenshot kon maken, mijn vraag was hoe ik een screenshot kan verzenden via chat op msn. we zijn niet allemaal hetzelfde begaaft zou te mooi zijn , maar toch een gezond 2009 gewenst.
 
Of gewoon "Bestand verzenden"

Kwestie van het bestand opzoeken en slepen naar het chatvenster.
 
tha devil bedankt voor je hulp zal wel lukken nu. nog een mooie avond en gezond 2009.
 
Fijn dat het gelukt is mitch..was niet kwaad bedoeld hoor..
Jij ook een fijne jaarwisseling..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan