script tekst te zien op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hallootjes!

Vraagje: ik heb op mijn site alleen maar een datum in de agenda toegevoegd (heel simpel vorige datum gecopieerd en alleen de datum en tekst aangepast en deze eronder geplakt in kladblok).

Helaas staat er nu een stuk java script tekst op de site, kan alleen niet vinden wat er is missgegaan in de html.

Iemand?
www.marojoleingegoedhart.nl / agenda

Lieve groet,
Marjoleine

Zet de slash achter je url een spatie terug, Marjoleine.
Via de sign op je site gekomen. Je kunt in de broncode toch zien wat er mis is gegaan. Zijn er dingen veranderd in je site of heb je per ongeluk een stukje script gekopieerd(zodat het nu als tekst op je site staat).

oeps...

Heet inderdaad geen marojoleine, maar marjoleine.... :o

Maargoed, slimmerds als jullie wisten 'me' toch te vinden!

Ik weet niet of ik misschien per ongeluk met het kopieeren en plakken een stukkie script heb meegenomen.

Wat ik gedaan heb (had ik eerst moeten bedenken voordat ik jullie er mee lastig ging vallen... duh...) is het zelfde stukje script bekeken op de startpagina en daar kwam uit dat het 'vorige script' binnen de pagina nog niet was afgesloten (/script).

Dus, opgelost!

Bedankt voor de snelle reacties!

Liefs,
Lein

Probeer eens om dat script in een apart bestand te zetten (met de extentie js) en er in je website naar te verwijzen?

Volgens mij kan je dat script ook tussen remarks zetten, zodat het voor anderen niet zichtbaar is.

Ik was weer eens te snel met mijn antwoord... de tip kwam overigens van mijn collega :D

LOL 2

En weer op de minuut gelijk ;-)

Zo, en nu zal ik 'm markeren als 'opgelost'!

Liefs,
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan