Security Tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

LabNoord

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2010
Help

Zit met een groot probleem zat op internet en opeens security tools.
Ik heb al overal op internet gezocht hoe je het moet verwijderen.
Maar niks lukt als ik een beveilings progamme download voor security tools zegt die het volgende: Als ik het progamma gedownload heb en ik klik erop zegt die: avccenter.exe is geinfecteerd met bla bla bla en dat gebeurt er niks.

Dus heel snel hulp graag!

Goedemiddag,

Volgens mij moet het met deze twee lukken eventueel even i n veilige modus uitvoeren.

hallo

Puppie als ik dat laatse doe komt het hetzelfde er weer ik zal het even overtypem: mmc.exe is geinfecteerd met Backdoor.win32.small.cz. deze wormvirus probeert uw creditcardgegevens te versturen door te versturen naar mmc.exe.

En als je er vaak op klikt komt het schermpje er wel maar springt ie direct weer weg:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Ik begin nu een beetje in paniek te raken want als ik hem in veilige modes wil uitvoeren dan zegt ie weer dat het geinfecteerd is enzo en sprint ie weer weg. ?:s

Hallo

Nee niks lukt meer komt aldoor dit progamma is geifecteerd met ...bla bla bla

Ik begin beetje in paniek te raken:S alleen internet doet het nog

download de programma's op een andere pc en zet het op een usb stick.
haal desnoods even de internet verbinding van de geïnfecteerde pc.
voer dan de programma's uit vanaf de usb stick.

als ik dat met die usb zet doe zegt die gewoon weer bestand geinfecteerd

Probeer dit eens:

Ga naar Verkenner > Extra > Mapopties > Weergave
Vink daar aan: De inhoud van systeemmappen weergeven en Verborgen mappan en bestanden weergeven

Ga vervolgens naar "Documents and Settings" > All Users > Application Data....

Daar zou een map moeten staan met een 8-cijferig nummer als naam.... open die map... daarin staat (een deel van) de boosdoener...
Dat .exe bestand laat zich niet zomaar verwijderen... je moet het even een andere naam geven (rechter muis: naam wijzigen)
Daarna zou het zich wel moeten laten verwijderen....

Start nu opnieuw op...

Nu zou het virus "vleugellam" moeten zijn, maar er resten nog wel een paar registersleutels....
Malwarebytes zou nu wel moeten werken....

Laatst bewerkt:
@LabNoord: Wat je kunt proberen is het volgende:
a. Start rkill
b. [De melding over besmetting etc. verschijnt. Laat dat 'besmettings'-venster gewoon open staan]
c. Start rkill voor de 2de keer

Succes,

Tijs.

Hallo ErpCity

Heb ik gedaan maar komt geen map met allemaal cijfers wel met f26689e maar die map is leeg.

En wat dnties zij werkt ook niet als ik dat doe komt ie wel tevoorschijn maar gaat ie direct weer weg:S

Je schrijf: Als je mijn procedure uitvoert verschijnt het schermpje met 'besmet' maar die gaat met de 2de keer rkill starten weg.
Dat is precies wat ik wil bereiken! Kijk of je daarná (niet eerst herstarten of wat dan ook, want dan activeer je weer de malware) de instructies wél kunt gaan uitvoeren.
Als het goed is namelijk op dat moment de malware (tijdelijk) onschadelijk gemaakt, en is dat dus het moment om tegenmaatregelen te gaan nemen.

Tijs.

Hallo

Als ik dus op rkill klik dan komt die bestem ding weer ik laat die staan klik op een ander progamma dan springt dat progamme weer weg.

Wat moet ik doen?:S

Laatst bewerkt door een moderator:
wat je moet doen...niet je heey begroeting gebruiken.
in dit topic zijn er zowiezo 2 members die daar een hekel aan hebben.

maar rkil uitvoeren in de veilige modus wil ook niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan